نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی پاکشوما در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در کورنیدو

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلیل لرزش و حرکت در ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟

یکی از احتمالات تراز نبودن لباسشویی شما می‌باشد که لازم است یک فرد متخصص برای اطمینان از این موضوع پایه‌های دستگاه را مورد بررسی قرار دهد. مورد دیگر می‌تواند بارگیری نامناسب در ماشین لباسشویی باشد. همچنین احتمال آسیب دیدن کمک فنرهای دستگاه نیز وجود دارد.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا لباس‌ها در لباسشویی پاکشوما خوب شسته نمی‌شوند؟

دلیل تمیز نشدن لباس‌های شما می‌تواند مرغوب نبودن شوینده‌ای باشد که در لباسشویی خود از آن استفاده می‌کنید. همچنین کم یا زیاد ریختن ماده شوینده می‌تواند روی نحوه شستشوی لباس‌ها تاثیر بگذارد. نباید بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی خود داخل آن را پر کنید و همچنین لازم است مطمئن شوید مسیر تخلیه لباسشویی شما هیچ گرفتگی ندارد.

چرا لباسشویی پاکشوما روشن نمی‌شود؟

این ایراد ممکن است به دنبال وصل نشدن دو شاخه به پریز برق یا خراب بودن هر یک از این دو قطعه در دستگاه اتفاق افتاده باشد. همچنین احتمال خراب شدن میکروسوئیچ ماشین لباسشویی یا از کار افتادن تایمر دستگاه نیز وجود دارد. در ادامه باید سیستم بلبرینگ آن را مورد بررسی قرار داد و همچنین یک فرد کارشناس از تراز بودن لباسشویی اطمینان پیدا نماید.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا لباسشویی پاکشوما کار خود را انجام نمی‌دهد؟

علت توقف لباسشویی شما می‌تواند آسیب دیدن خازن راه‌انداز یا حتی یک ایراد کوچک در سیم‌های متصل به آن باشد. همچنین گاهی اوقات مواردی مانند شکستگی یاتاقان یا بلبرینگ می‌تواند در کارکرد لباسشویی تاثیر بگذارد. در نهایت احتمال نقص فنی در موتور لباسشویی خود را در نظر داشته باشید. 

اگر شما به دنبال تعمیرات لباسشویی بوش در قم هستید اینجا کلیک کنید

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما قم سرویس | تعمیر و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی پاکشوما ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی پاکشوما باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در قم

لباسشویی پاکشوما، یکی از انواع لباسشویی‏ های مقرون به صرفه و ارزان قیمت در کشور محسوب می‏گردد و طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین دلیل، بسیاری از افراد که توانایی خرید لباسشویی گران قیمت را ندارند، از لباسشویی ‏های پاکشوما استفاده می‏نمایند. اما اگر از این دستگاه استفاده می‏نمایید، باید برخی از اوقات برای تعمیرات و سرویس سری به نمایندگی لباسشویی پاکشوما در قم بزنید. لباسشویی پاکشوما از نظر درجه کیفی، دارای درجه سی می‏باشد. به همین دلیل اجزای آن از طول عمر بالایی برخوردار نیستند. اما هیچ جای نگرانی نیست؛ شما می‏توانید برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در قم به بهترین شکل ممکن اقدام نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا با معایب این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

علت از کار افتادن ناگهانی لباسشویی پاکشوما

یکی از مشکلات لباسشویی‏ های پاکشوما، از کار افتادن ناگهانی است. در برخی از مواقع ممکن است مشاهده نمایید که ماشین لباسشویی شما در حال شستشو به طور ناگهانی خاموش شود. خاموش شدن ناگهانی لباسشویی پاکشوما دلایل متفاوتی از جمله جام کردن موتور دارد. در برخی از مواقع ممکن است به دلیل بار بسیار زیاد، موتور لباسشویی به حالت قفل در آید؛ به همین دلیل در چنین مواقعی کامپیوتر سریعا برق ورودی را قطع می‏کند تا موتور دچار آسیب نشود. یکی دیگر از علت‏های از کار افتادن ناگهانی لباسشویی پاکشوما، خراب شدن سیستم تغذیه و الکتریکی است؛ در بسیاری از مواقع به دلیل اصابت آب به سیستم الکتریکی این دستگاه، برخی از اجزای آن ممکن است دچار قطعی شوند. به همین دلیل، در چنین شرایطی به منظور تعمیر لباسشویی در قم باید سریعا ماشین لباسشویی را به نمایندگی لباسشویی پاکشوما در قم منتقل نمایید.

دلیل شستشو طولانی و رفع آن در نمایندگی لباسشویی پاکشوما در قم

از مهم ترین مشکلاتی که کاربران لباسشویی پاکشوما با آن مواجه هستند، شستشو طولانی مدت لباس ‏ها است. لباسشویی ‏های پاکشوما به دلیل برنامه نویسی نادرست سیستم فرمان، حدود 90 دقیقه فرصت دارند تا بتوانند لباس ‏ها را به خوبی شستشو نمایند. در چنین شرایطی باید شما برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در قم اقدام کنید و آن را به نمایندگی ببرید تا متخصصان برای برنامه نویسی مجدد این دستگاه اقدامات لازم را انجام دهند. ناگفته نماند که با برنامه نویسی مجدد سیستم کامپیوتر، تمامی مشکلات لباسشویی شما برطرف خواهند شد.

مشکل قفل شدن و باز نشدن درب لباسشویی پاکشوما چیست؟

در برخی از مواقع، ممکن است مشاهده کرده باشید که پس از شستشو البسه، درب لباسشویی پاکشوما شما در حالت قفل می‏ماند و باز نمی‏گردد. این امر زمانی رخ میدهد که اجزای قفل الکتریکی درب لباسشویی دچار مشکل شده باشند یا سیستم اتوماتیک دچار مشکل شده است و توانایی ارسال فرمان به قفل الکتریک را ندارد. به همین دلیل، در چنین شرایطی پیشنهاد می‏شود هیچ اقدامی نکنید چرا که ممکن است درب لباسشویی دچار آسیب گردد. در این مواقع بهترین گزینه، منتقل نمودن لباسشویی به نمایندگی لباسشویی پاکشوما در قم می‏باشد. البته پیش از حمل لباسشویی، دریچه آب در قسمت پایین را باز کنید تا آب موجود در آن به طور کامل تخلیه گردد. پیشنهاد می‏شود برای بهبود کیفیت کار برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در قم، به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید.

علت خوب نشستن لباسشویی پاکشوما در رفع آن در نمایندگی لباسشویی پاکشوما در قم

یکی دیگر از مشکلاتی که اکثر کاربران لباسشویی پاکشوما با آن مواجه هستند، تمیز نشدن لباس‏ها پس از شستشو در ماشین لباسشویی می‏باشد. در برخی از مواقع، ممکن است رسوبات مواد شوینده و پودر لباسشویی در کانال ورودی شوینده لباسشویی سبب بسته شدن مسیر شوند. در این مواقع، مواد شوینده وارد دیگ لباسشویی نمی‏شوند و در نتیجه لباس‏ها به خوبی تمیز نمی‏شوند. در چنین شرایطی باید برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در قم اقدام نمایید و آن را به نمایندگی لباسشویی پاکشوما در قم ببرید تا متخصصان در مدت زمان بسیار کمی مشکل را به بهترین شکل ممکن برطرف سازند.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.