تعمیر کولرگازی مدیا در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر کولر گازی مدیا در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

۱۰ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در قم:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر کولر گازی مدیا در قم

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از گازهای برودتی درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی مدیا در قم:

 ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

۳ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۴ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی

 ۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلیپ

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجیپ

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

۱۱ -کار نکردن کنترل دستگاه

۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت

۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم

۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور

۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیرات کولر گازی مدیا در قم | تعمیر ، نصب و سرویس

برند مدیا (Midea) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه کولر گازی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب،سرویس و تعمیر کولر گازی مدیا در قم(Midea)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی های مدیا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی مدیا در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

برند مدیا از آن دسته برندهای معتبری می‌باشد که می‌توانید با اطمینان خاطر برای کولرهای گازی خود خریداری نمایید و از خدمات پس از فروش آن در اغلب نقاط کشور برخوردار گردید. یکی از محصولات پرفروش برند مدیا در شهر قم کولرهای گازی این برند می‌باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طراحی زیبایی دارد. هر زمان با مشکلی در کار کولر گازی خود مواجه شدید تنها کافی است با مراکز معتبر تعمیر کولر گازی مدیا در قم تماس داشته و از کارشناسان حاضر در مرکز برای تعمیر دستگاه خود کمک بخواهید.

آیا تنها می‌توان خدمات تعمیراتی را از این مراکز دریافت کرد؟

اغلب اوقات با شنیدن نام مرکز تعمیر به این فکر می‌افتید که تنها می‌توانید در زمان خرابی دستگاه خود به این مراکز مراجعه داشته باشید. اما باید بدانید در مورد کولرهای گازی قضیه کمی متفاوت است و این دستگاه نیاز به سرویس‌های دوره‌ای منظمی دارد. انجام به موقع این سرویس‌ها باعث می‌شود قطعات کولر شما عمر طولانی‌تری داشته باشند و همچنین کارایی دستگاه بهتر شود. هر زمان نیاز به بررسی مواردی مانند سطح گاز مورد در دستگاه یا دیگر سرویس‌های لازم در کولر گازی وجود داشت می‌توانید با کارشناسان ما در مراکز تخصصی تعمیر کولر گازی مدیا در قم تماس داشته باشید.

علت عدم پرتاب هوای خنک در کولر گازی مدیا

زمانی که کولر شما قادر نیست به اندازه کافی هوای خنک را از دریچه‌های خود به بیرون فرستاده و محیط را سرد سازد باید عوامل مرتبط با این مشکل مورد بررسی قرار گیرند. گاهی اوقات ممکن است دستگاه روشن باشد اما دریچه‌های کولر را فراموش کرده باشید باز کنید. در چنین حالتی فضایی برای خروج باد خنک از کولر وجود ندارد و در نتیجه محیط گرم خواهد شد. ( تعمیر کولرگازی گرین در قم )

از دیگر احتمالات کثیفی زیاد فیلترهای کولر شما می‌باشد که باعث می‌شود جریان هوا به خوبی درون دستگاه برقرار نشود. این مسئله از پرتاب هوای خنک در محیط جلوگیری خواهد کرد. همچنین لازم است از افراد کارشناس بخواهید وضعیت ترموستات کولر شما را مورد بررسی قرار داده و تنظیمات لازم را برای این قطعه انجام دهند. اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری وجود داشت با متخصصین تعمیر کولر گازی مدیا در قم تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی مدیا در قم

چرا مشکل نشتی گاز مبرد در کولر گازی مدیا دیده می‌شود

نشتی گاز مورد از جمله مشکلات متداولی است که در برندهای بسیاری از کولرهای گازی کاربران با آن برخورد می‌کنند و از جمله مشکلات تقریباً جدی برای دستگاه شما می‌باشد. به خصوص زمانی که این نشتی گاز در محیط داخلی خانه اتفاق می‌افتد خطراتی مانند مسمومیت یا حساسیت‌های شدید پوستی را می‌تواند به همراه داشته باشد و باید هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی شود. 

ممکن است نشتی گاز در کولر شما به دنبال سوراخ شدن یا آسیب دیدگی لوله‌های مسی دستگاه اتفاق بیفتد که باید تمام لوله‌ها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز تعویض گردد. از دیگر نقاطی که می‌توان نشتی گاز مبرد را در آن داشت یونیت بیرونی کولر گازی می‌باشد. توصیه ما این است که در صورت شک کردن به نشتی گاز در کولر خود حتماً با کارشناسان تعمیر کولر گازی مدیا در قم تماس داشته باشید.

علت شنیده شدن صدای غیر عادی در کولر گازی مدیا

اغلب کولر شما در زمان شروع کار صدای ملایمی دارد اما گاهی اوقات حس می‌کنید این صدا با گذشته تغییر کرده و به نظرتان غیر عادی شده است. در چنین حالتی در ابتدا مطمئن شوید فیلترهای کولر تمیز هستند و هیچ ایرادی در فن دستگاه مشاهده نمی‌شود. پس از آن برای بررسی قطعاتی مانند کویل‌ها از کارشناسان تعمیر کولر گازی مدیا در قم کمک بخواهید. احتمال آسیب دیدن بخش‌های دیگری مانند بلبرینگ دستگاه نیز وجود دارد که باید حتماً توسط افراد متخصص بررسی شود.

 

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرمادهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید اسپلیت را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.