تعمیر یخچال اسنوا در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر یخچال اسنوا در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای ثبت درخواست شما جهت تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیر توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

چرا یخچال اسنوا روشن نمی‌شود؟

یکی از دلایل روشن نشدن یخچال می‌تواند عدم اتصال آن به پریز برق باشد و یا بنا به هر علت جریان برق در دستگاه شما برقرار نیست. به جز سیستم برق رسانی یخچال عوامل دیگری مانند ترموستات یا سنسور نیز می‌توانند در روشن شدن این دستگاه نقش داشته باشند. لازم است در ادامه موتور یخچال مورد بررسی قرار گرفته و همچنین بد نیست نگاهی به وضعیت کارکرد رله اورلود داشته باشید.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا یخچال اسنوا به صورت اتوماتیک کار نمی‌کند؟

  • مشکل اتوماتیک کار نکردن یخچال می‌تواند به دنبال خارج شدن لوله بلو از جای خود اتفاق بیفتد. احتمال دیگر عدم تنظیمات صحیح ترموستات یا خراب شدن این قطعه در یخچال می‌باشد. از دیگر مواردی که باید در نظر داشته باشید سالم بودن لاستیک‌های دور درب یخچال و کافی بودن شارژ گاز آن می‌باشد. 

چرا با مشکل منجمد شدن مواد غذایی در یخچال اسنوا مواجه هستیم؟

اگر تنظیمات دمای یخچال خود را به درستی انجام نداده باشید احتمال دارد کاهش دما در فضای داخلی آن بیش از اندازه شده و مواد غذایی منجمد شوند. احتمال دیگر خراب شدن ترموستات دستگاه می‌باشد. در ادامه لازم است مطمئن شوید دریچه دمپر بیش از حد باز نشده است و از سالم بودن موتور یخچال مطمئن شوید.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا در بدنه یخچال اسنوا برق وجود دارد؟

برق داشتن بدنه یخچال در برخی موارد به دنبال معیوب شدن سیم‌های رابط یا اتصالی در آنها اتفاق می‌افتد. گاهی نیز اتصال بدنه در سرپیچ لامپ درون یخچال اتفاق می‌افتد که به دنبال این موضوع شما با دست زدن به بدنه یخچال دچار برق گرفتگی خواهید شد. همچنین مطمئن شوید اتصال بدنه در موتور یخچال شما ایجاد نشده باشد. 

( برای دریافت اطلاعات تعمیرات یخچال آرچلیک در قم اینجا کلید کنید )

نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند اسنوا (SNOWA) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال اسنوا در قم (SNOWA)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های اسنوا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال اسنوا در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی یخچال اسنوا در قم

اسنوا به عنوان تولید کننده برتر لوازم خانگی، بهترین و با کیفیت ­ترین محصولات را تولید و روانه بازار می­کند. یخچال­های اسنوا بر اساس فناوری­های روز دنیا ساخته می­شوند و نیاز کاربران را به خوبی برطرف می­کنند. با این حال، مانند در وسیله برقی دیگری، یخچال اسنوا نیز به مرور زمان دچار خرابی می­شود و نیاز به تعمیر یخچال اسنوا در قم ضرورت پیدا می­کند. نمایندگی یخچال اسنوا در قم با داشتن نیروی حرفه­ای و تکیه بر تجهیزات مدرن، بالاترین سطح کیفیت تعمیر و سرویس یخچال های تولید شده توسط برند اسنوا را ارائه می­دهد. در ادامه به مهمترین مشکلات یخچال اسنوا و راه­های برطرف کردن آنها می­پردازیم.

واحد تبرید در یخچال اسنوا روشن نمی­شود

اتفاق می­افتد که یخچال خاموش می­شود، یعنی استارت کار نمی­کند. توصیه می­شود دلایل مشکل راه اندازی را ابتدا، نه در داخل دستگاه، بلکه در خارج از یخچال جستجو کنید. مشکل یا به دلیل خرابی کابل برق یا کمبود جریان در شبکه رخ می­دهد. کابل باید تعویض یا تعمیر شود. در این صورت بهتر است به نمایندگی یخچال اسنوا در قم مراجعه کنید. اگر به دلایلی منبع تغذیه مرکزی قطع شده باشد، باید برای تعمیر یخچال در قم از یک تعمیرکار بخواهید تا به مشکل شما رسیدگی کند.

تعمیر درب یخچال در نمایندگی یخچال اسنوا در قم

مهم است که درهای یخچال را محکم ببندید زیرا هوای سرد داخل دستگاه شما باید به خوبی از دمای بیرون عایق شود. ببینید آیا یکی از راه حل های زیر می تواند مشکل را برطرف کند.

بررسی کنید که آیا چیزهایی وجود دارد که در را مسدود کرده است. اشیایی که اندازه بزرگ یا نامناسب دارند، ممکن است از بسته شدن در جلوگیری کنند. سعی کنید مکان آنها را تغییر دهید.

تعادل دستگاه را بررسی کنید. اگر دستگاه شما نامتعادل باشد ممکن است درها به درستی بسته نشوند. سعی کنید آن را به آرامی تکان دهید تا ببینید آیا نامتعادل است یا خیر. اگر بتوانید به راحتی آن را از یک طرف به طرف دیگر فشار دهید، تعادل مناسبی ندارد. می توانید آن را با چرخاندن پاها به سمت بالا یا پایین تا زمانی که صاف شود تنظیم کنید. به خاطر داشته باشید که زمین نیز باید صاف باشد. در صورت لزوم دستگاه را جا به جا کنید. اگر با وجود تمامی اقدامات فوق، مشکل دستگاه شما، همچنان پابرجاست، فورا با نمایندگی یخچال اسنوا در قم تماس بگیرید. تیم تعمیر یخچال اسنوا در قم با تکیه بر دانش تخصصی خود، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم می­باشد. همین الان با ما تماس بگیرید و بالاترین سطح خدمات سرویس و تعمیر یخچال اسنوا در قم را دریافت کنید.

 

تعمیر درزگیرهای درب از نظر شکاف، ترک یا پارگی به کمک نمایندگی یخچال اسنوا در قم

هوای سرد داخل یخچال اسنوا باید به خوبی از دمای بیرون جدا شود. بررسی کنید که آیا بین مهر و موم درب و کابینت شکاف وجود دارد یا خیر. اگر موردی را پیدا کردید، موقعیت مهر و موم درب ها را با دور کردن آنها از درب با انگشتان خود تنظیم کنید. اگر منافذی وجود دارد که قابل رسیدگی نیست، ممکن است نیاز به تعویض درزگیر داشته باشد. در این صورت برای تعمیر یخچال اسنوا در قم با نمایندگی یخچال اسنوا در قم تماس بگیرید.

توصیه می­کنیم که تجمع برفک را نیز بررسی کنید. به عبارت دیگر لازم است که فریزر را از نظر تجمع یخ بررسی کنید. برف در محفظه فریزر ممکن است از بسته شدن درب جلوگیری کند. اگر این دلیل مشکل فعلی دستگاه است، باید یخ را به صورت دستی از فریزر خارج کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد یخ زدایی فریزر، به نمایندگی یخچال اسنوا در قم مراجعه کنید.

ضمانت و گارانتی تعمیرات یخچال اسنوا در قم

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرما دهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.