تعمیر یخچال آدمیرال در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر یخچال  آدمیرال در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای ثبت درخواست شما جهت تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیر توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

چرا مواد غذایی در بخش فریزر یخچال فریزر آدمیرال منجمد نمی‌شود؟

عدم کاهش کافی دما باعث منجمد نشدن مواد غذایی خواهد شد که این ایراد می‌تواند به خراب شدن ترموستات یا سنسور یخچال مرتبط باشد. همچنین خالی شدن شارژ گاز یخچال در این قضیه موثر بوده و ایراد در قطعاتی مانند کمپرسور نیز می‌تواند چنین وضعیتی را به دنبال داشته باشد. در ادامه مطمئن شوید لاستیک‌های دور درب فریزر کاملاً سالم هستند و فن دستگاه نیز کار خود را به درستی انجام می‌دهد. 

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا با مشکل داغ شدن موتور در یخچال آدمیرال مواجه هستیم؟

علت افزایش زیاد دمای موتور یخچال می‌تواند خراب شدن رله اورلود این دستگاه باشد که گاهی نیاز به تعویض دارد. از عوامل دیگر افزایش دمای موتور می‌توان به کیپ بودن مدار اشاره داشت. در ادامه لازم است به بررسی کمپرسور یخچال پرداخته و از نسوختن آن مطمئن شویم.

چرا مشکل برفک زدن را در یخچال آدمیرال تجربه می‌کنیم؟

برفک زدن یخچال از جمله مشکلات آزاردهنده‌ای است که گاهی به دنبال گرفتگی در قسمت فاضلاب یخچال‌های نوفراست بروز می‌کند. همچنین خراب شدن ترموستات یا سنسور نیز می‌تواند چنین نتیجه‌ای را به دنبال داشته باشد. لازم است در ادامه به بررسی فن دستگاه نیز بپردازید و مطمئن شوید لاستیک‌های دور در وضعیت مناسبی قرار دارند.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا یخچال آدمیرال در زمان کار صدای زیاد تولید می‌کند؟

گاهی اوقات صدای غیر عادی یخچال شما به خاطر خراب بودن فن دستگاه یا ایرادی در پروانه‌های آن می‌باشد. در برخی موارد نیز به دنبال خارج شدن لرزه‌گیری‌های کمپرسور از حالت اصلی خود این ایراد در یخچال به وجود می‌آید. لازم است مطمئن شوید موتور یخچال شما شاتون نزده باشد و همچنین از  صحیح بودن اتصالات موتور به شاسی مطمئن شوید. 

( برای دریافت اطلاعات تعمیرات یخچال ال جی در قم اینجا کلید کنید )

نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند آدمیرال (ADMIRAL) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال آدمیرال در قم (ADMIRAL)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های آدمیرال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آدمیرال در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی یخچال آدمیرال در قم

یکی از برند هایی که امروزه در ایران محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و در سایر استان های کشور نمایندگی های مختلفی نیز تاسیس کرده، برند آدمیرال است. این برند به صورت تخصصی در زمینه یخچال ها و همچنین ساید بای ساید فعالیت می کند.

 یخچال فریزرهای آدمیرال در طول استفاده ممکن است همانند سایر یخچال ‌فریزر ها و وسایل برقی دچار مشکلاتی شوند که می ‌بایست در صورت سطحی بودن آن ها برخی اقدامات را انجام دهید و یا برای تعمیر یخچال در قم به مراکز معتبر مراجعه کنید.

وجود سرو صدای زیاد در یخچال و برطرف کردن آن در نمایندگی یخچال فریزر آدمیرال در قم

یکی از مشکلاتی که اغلب برای یخچال های آدمیرال به وجود می آید، صدای زیاد یخچال هنگام کار کردن آن است. برای پیدا کردن این ایراد لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

لازم به ذکر است که یکی از علت‌ های اصلی ایجاد صدا های غیر طبیعی در یخچال های فریزر، از برخورد پره های فن اپراتور با برفک می‌ باشد. علاوه بر آن کثیف بودن فن های یخچال به دلیل سرویس نکردن های مکرر ‌می‌ تواند در تولید این صداها موثر باشد.

از جمله موارد دیگری که باعث ایجاد سر و صدای زیاد می شود، وابسته به موتور یخچال فریزر می باشد. اگر موتور یخچال فریزر به طور مرتب روغن کاری نشده باشد و یا فرسوده شده باشد در دراز مدت می تواند صداهای غیر طبیعی از خود تولید کند. اگر با سرویس یخچال این صدا ها برطرف نشد بمنظور تعمیر یخچال آدمیرال در قم حتماً باید به نمایندگی یخچال آدمیرال در قم مراجعه کنید. ( تعمیر یخچال آرچلیک در قم )

دلایل برفک زدن یخچال آدمیرال

یکی از مشخص‌ ترین دلایلی که باعث به وجود آمدن برفک می شود در واقع برخورد هوای خنک، گرم یا مرطوب خارج از یخچال با هوای داخل فریزر بوده که در نقطه‌ ای که آن ها با یک دیگر برخورد می کنند، در آنجا برفک به وجود می آید. همچنین اگر برفک های به وجود آمده آب نشوند با گذشت زمان آن برفک ها به یخ تبدیل می شوند که می تواند باعث یخ زدن فریزر نیز شود.

یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث به وجود آمدن برفک در یخچال آدمیرال شود در واقع خراب بودن سیستم برفک زدای یخچال می باشد. این سیستم که در یخچال ها وجود دارد چند قطعه هستند که به کمک یکدیگر برای از بین بردن برفک ها کار می کنند که در صورت خرابی آن ها می بایست به نمایندگی یخچال آدمیرال در قم حتما مراجعه کنید. چرا که همان طور که اشاره کردیم با یخ بستن این برفک ها اتفاقات خوبی برای یخچال نمی‌ افتد.

و اما آخرین دلیلی که می تواند باعث به وجود آمدن برفک در یخچال های آدمیرال شما شود، خراب بودن لاستیک های دور درب یخچال می باشد. اگر بخشی از این لاستیک ها دچار خرابی یا شل شدگی شده باشد به نحوی که امکان ورود هوا به درون یخچال وجود داشته باشد؛ حتما می بایست به تعمیر یخچال آدمیرال در قم برای رفع این اشکال مراجعه کنید تا لاستیک مورد نظر تعمیر و یا تعویض گردد.

علت وجود بوی بد در یخچال و رفع آن در نمایندگی یخچال آدمیرال در قم

یکی از شایع ترین مواردی که سایر افراد برای تعمیر یخچال آدمیرال در قم مراجعه میکنند، علت وجود بوی بد در یخچال و یا سر و صدای زیاد آن است. برای بررسی وجود بوی بد در یخچال ابتدا باید مشاهده کنیم که مواد غذایی فاسد درون یخچال وجود دارد یا خیر چرا که یکی از دلایل می‌دتواند آن باشد. همچنین باید قفسه های یخچال را هر چند وقت یکبار تمیز کنید تا بوی نامطبوع در آن مکان ایجاد نشود.

جالب است بدانید که برخی مواد های غذایی به دلیل داشتن بوی نامطبوع باعث می شود که یخچال نیز بوی بد بگیرد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که این مواد غذایی ها را درون یخچال قرار دهید. همچنین شما می‌ توانید برای ایجاد بوی خوش در یخچال هنگام تمیز کردن آن از محلول های خانگی نیز استفاده کنید. اگر با انجام تمامی این موارد بوی بد یخچال شما از بین نرفت حتماً به نمایندگی یخچال آدمیرال در قم برای برطرف کردن این مشکل مراجعه کنید.

علت تفاوت دمای تنظیم شده با دمای واقعی داخل یخچال

یکی از عواملی که به کمک آن می توانیم به یافتن ایرادات یخچال فریزر خود بپردازیم، بررسی تفاوت دمای تنظیم شده با دمای واقعی داخل یخچال فریزر است. اگر با همچین مشکلی مواجه شدید به هیچ عنوان نگران نباشید. یکی از دلایل رخ دادن این اتفاق باز بودن درب یخچال برای مدت زمان زیادی است و یا اینکه یخچال فریزر خودتان را به تازگی نصب و راه اندازی کرده اید.

شما برای رفع این مشکل تنها کافی است درب یخچال فریزر خودتان را برای مدت ۲۴ ساعت باز و بسته نکنید تا دمای داخل یخچال با دمای تنظیم شده با یکدیگر هماهنگ گردند. اگر شما با انجام این کار ایراد مورد نظر برطرف نشد احتمالاً این ایراد یک ایراد فنی است. همچنین می توانید برای برطرف کردن ایرادات فنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا برای تعمیر یخچال آدمیرال در قم اقدام نمایید.

به طور کلی شما می توانید برای انجام سرویس های یخچال فریزر خود و رفع ایرادات مختلف آن که در این مقاله اشاره کردیم با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین برای تعمیر یخچال فریزر آدمیرال در قم در هر زمانی می‌توانید اقدام کنید و به نمایندگی یخچال آدمیرال در قم مراجعه کنید تا از به وجود آمدن سایر مشکلات دیگر جلوگیری کنید.

ضمانت و گارانتی تعمیرات یخچال آدمیرال در قم

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرما دهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.