تعمیر لباسشویی بکو در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی بکو در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی بکو چیست؟

نوسان‌های جریان برق و نرسیدن برق کافی به دستگاه از اصلی‌ترین مواردی است که باید بررسی گردند. خراب شدن دو شاخه و پریز و یا کابل برق از دیگر مشکلاتی است که باعث روشن نشدن لباسشویی می‌شود. همچنین احتمال خراب شدن پنل و دکمه‌های لباسشویی یا اختلال در عملکرد برد الکترونیکی دستگاه وجود دارد.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا درب ماشین لباسشویی بکو باز نمی‌شود؟

اولین احتمالی که در زمان باز نشدن درب ماشین لباسشویی باید در نظر داشته باشید خراب شدن لولای درب دستگاه می‌باشد. همچنین گاهی اختلال در عملکرد میکروسوئیچ باعث باز نشدن درب لباسشویی شما خواهد شد. در نهایت احتمال ایراد در سیستم تخلیه آب وجود دارد که باعث می‌شود حجم زیادی آب در داخل دیگ لباسشویی باقی مانده باشد.

دلیل لرزش بیش از اندازه لباسشویی بکو چیست؟

اولین موردی که باید به بررسی آن پرداخته شود تراز بودن پایه‌های لباسشویی بکو می‌باشد. همچنین حتماً باید به وزن لباس‌هایی که در داخل دیگ لباسشویی ریخته‌اید توجه نموده و سنگین کردن زیاد دیگ خودداری نمایید. احتمال خراب شدن فنرهای لباسشویی یا ایراد در برد الکترونیکی دستگاه نیز وجود دارد

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا با مشکل آبگیری در لباسشویی بکو برخورد داریم؟

در ابتدا مطمئن شوید شلنگ‌های ورودی آب را به لباسشویی خود متصل نموده‌اید و شیر ورودی آب آن باز است. در ادامه فیلتر ورودی لباسشویی را چک کرده و خوب تمیز نمایید. شیر برقی لباسشویی را بررسی نموده و مطمئن شوید نسوخته است. از دیگر احتمالات ایراد در برد الکترونیکی لباسشویی شما می‌باشد. 

اگر شما به دنبال تعمیرات لباسشویی ایندزیت در قم هستید اینجا کلیک کنید

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو قم سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی بکو ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی بکو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی لباسشویی بکو در قم

یکی از پرکاربرد ترین وسایل منزل که اهمیت بسزایی را در انجام سریع تر کارهای روزمره دارد، لباسشویی است. لباسشویی بکو، یکی از پرفروش ترین انواع ماشین لباسشویی در کشور محسوب می‏گردد؛ اما لباسشویی‏ های بکو دارای معایب جزئی هستند و این امر سبب شده تا افراد برای تعمیر لباسشویی در قم بیشتر به نمایندگی لباسشویی بکو در قم مراجعه کنند. البته فراموش نکنید که اگر برای تعمیر لباسشویی بکو در قم به نمایندگی‏ های معتبر مراجعه کنید، می‏توانید ماشین لباسشویی خود را همانند روز اول دریافت کنید و از آن به بهترین شکل استفاده نمایید.

علت نشت آب از قسمت پشت لباسشویی

یکی از مشکلات فراوان لباسشویی‏ های بکو، آبندی نشدن سوپاپ ورودی و نشت آب از قسمت پشت آن‏ها است. در بسیاری از مواقع ممکن است مشاهده کنید که در زیر لباسشویی مقداری آب جمع شده است؛ در چنین مواقعی باید سریعا برق ماشین لباسشویی را قطع کنید و آن را به نمایندگی لباسشویی بکو در قم منتقل کنید تا متخصصان در اسرع وقت مشکل را برطرف سازند. جالب است بدانید که در چنین شرایطی متخصصان سوپاپ های الکتریکی بسیار قوی را بر روی لباسشویی‏ های بکو نصب می کنند تا بتوانند از مشکل نشتی به طور همیشگی جلوگیری نمایند.

چرا لباسشویی بکو اتوماتیک در مرحله آبکشی لباس‏ها عملکرد ضعیفی دارد؟

خوب آب کشیده نشدن لباس‏ها، یکی از مشکلاتی است که کاربران لباسشویی بکو با آن مواجه هستند. لباسشویی ‏های بکو دارای یک کامپیوتر فرمان دهنده هوشمند هستند که از پیش توسط متخصصان برنامه نویسی شده است. در برخی از مواقع، ممکن است در هنگام برنامه نویسی کامپیوتر ماشین لباسشویی بکو خطایی به وجود آید که سبب کاهش زمان آبکشی شود. در چنین مواقعی، پیشنهاد می شود که سریعا برای تعمیر لباسشویی بکو در قم اقدام کنید و آن را به نزدیک ترین نمایندگی منتقل نمایید.

علت لرزش لباسشویی در مرحله خشک کردن لباس‏ها و رفع عیب آن در نمایندگی لباسشویی بکو در قم

به علت بالا بودن دور موتور لباسشویی بکو در مرحله خشک کردن، ممکن است ماشین لباسشویی کمی لرزش داشته باشد؛ البته لرزش کم در چنین مواقعی عادی است. اما اگر مشاهده کردید که لرزش ماشین لباسشویی بیش از حد مجاز است برای تعمیر لباسشویی بکو در قم، آن را به نزدیک ترین نمایندگی منتقل نمایید. ناگفته نماند که اگر این مشکل را نادیده بگیرید، ممکن است در اثر لرزش زیاد تمامی پیچ‏ های اجزای ماشین لباسشویی شل شوند و در نتیجه اجزای آن از بین بروند.

علت روشن نشدن لباسشویی و برطرف کردن مشکل آن در نمایندگی لباسشویی بکو در قم

در برخی از مواقع، ممکن است با فشردن کلید پاور ماشین لباسشویی نتیجه ای حاصل نشود و دستگاه روشن نگردد. در این مواقع، ابتدا باید از متصل بودن ماشین لباسشویی به برق اطمینان حاصل کنید. اگر ماشین لباسشویی به برق متصل است ولی روشن نمی‏شود، به احتمال زیاد مشکل از قطعات و اجزای برقی درون آن همچون فیوز می‏باشد. در چنین مواقعی پیشنهاد می‏شود به هیچ عنوان درب قسمت عقب ماشین لباسشویی بکو را باز نکنید چرا که اجزای آن بسیار پیچیده می‏باشد و ممکن است شما نتوانید به تنهایی مشکل را برطرف کنید؛ به همین دلیل پیشنهاد می‏شود در زمان روشن نشدن این دستگاه، آن را سریعا به یک نمایندگی معتبر ببرید تا متخصصان تعمیر لباسشویی بکو در قم در اسرع وقت برای تعمیرات آن اقدامات لازم و ضروری را انجام دهند.

 وقتی ماشین لباسشویی بکو، سر و صدای زیادی ایجاد می­کند.

یک دیگر از علت های مراجعه دارندگان ماشین لباسشویی بکو به نمایندگی لباسشویی بکو در قم این است که وسیله برقی آنها سرو صدای زیادی تولید می­کند. در بیشتر مواقع، این صدای آزار دهنده ناشی از قرار گرفتن دستگاه بر روی سطح نا صاف است. عدم تراز بودن ماشین لباسشویی، مشکلی است که به تنهایی می­توانید در منزل آن را برطرف کنید و نیازی به مراجعه به نمایندگی لباسشویی بکو در قم نخواهید داشت.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی بکو در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.