مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال کنوود

نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند کنوود (KENWOOD) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال کنوود در قم (KENWOOD)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های کنوود باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال کنوود در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی یخچال کنوود در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر یخچال کنوود در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال کنوود در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال کنوود در قم :

  1. یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند
  2. یخ زدن کندانسور
  3. روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  4. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  5. روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش
  6. تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال
  7. تعمیر و تعویض انواع سنسور
  8. ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید
  9. تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک
  10. پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  11. عدم کارکرد فن
تعمیر یخچال کنوود در قم

نمایندگی یخچال کنوود در قم

کنوود را همه می‌شناسید و نیازی به تعریف ندارد. کیفیت عالی قطعات و طراحی بی‌نظیر محصولات این برند باعث شده مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند. از آنجایی که یخچال شما دستگاهی الکتریکی است امکان خرابی آن صفر نیست و باید همیشه برای مشکلات احتمالی آماده باشید. برای بررسی مشکلات فنی در یخچال نیاز به تخصص و مهارت وجود دارد. نمایندگی‌های فعال و معتبر کنوود در سراسر کشور حضور داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک خواهند کرد. یکی از این مراکز نمایندگی یخچال کنوود در قم است. در صورتی که با هر مشکلی در نصب یا تعمیرات یخچال مواجه شدید تنها کافی است با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما برای عیب‌یابی مشکل به وجود آمده و امور مربوط به تعمیر یخچال در قم کاملاً آموزش دیده و مهارت دارند.

برخی ایرادها در تمامی یخچال‌ها متداول‌تر بوده و احتمال مواجه شدن با آن‌ها بیشتر است. در ادامه چند مورد را با هم می‌خوانیم.

اگر یخچال شده به حالت یکسره درآمده است

در صورتی که یخچال به طور خودکار خاموش و روشن نشده و یکسره شده است باید چندین مورد را چک کنید. ترموستات یکی از آن‌هاست. خرابی در این قطعه باعث می‌شود دمای یخچال درست اندازه‌گیری نشده و موتور به شکل مداوم کار کند. بعد از ترموستات، سیم کندانسور را بررسی می‌کنیم. کثیفی زیاد روی این سیم می‌تواند در کار یخچال اختلال ایجاد کرده باشد. آن را تمیز کنید. باز ماندن درب یخچال نیز باعث می‌شود هوای داخل آن گرم شده و در نتیجه مدام در حال کار بماند. شاید لاستیک‌های درب خراب شده یا ایراد دیگری پیدا کرده باشد. اگر مشکل شما حل نشد برای بررسی‌های بیشتر و تعمیر یخچال کنوود در قم می‌توانید با نمایندگی یخچال کنوود در قم تماس بگیرید.

بررسی دلیل روشن نشدن یخچال توسط نمایندگی یخچال کنوود در قم

در چنین شرایطی باید مطمئن شوید در جریان برق ساختمان مشکلی وجود ندارد. در ادامه باید چند مورد بررسی شود که نیاز به کمی مهارت فنی دارد. اگر نیاز به کمک دارید با کارشناسان نمایندگی یخچال کنوود در قم مشورت کنید. اگر یخچال خود را تازه خریده‌اید ممکن است تنظیمات آن در حالت نمایشگاهی باشد که باعث می‌شود دستگاه روشن نشود. با استفاده از دفترچه راهنما یخچال را دوباره تنظیم کنید. گاهی اوقات سیم برق یخچال مشکل داشته و یا دو شاخه و پریز خراب هستند. برای کار با برق حتماً از متخصصین این امر در نمایندگی یخچال کنوود در قم کمک بگیرید. علت دیگر کار نکردن یخچال می‌تواند قرار گرفتن تنظیمات در حالت دیفراست یا یخ‌زدایی باشد. و احتمال آخر آسیب دیدن موتور یخچال است. برای بررسی‌های دقیق‌تر و تعمیر یخچال کنوود در قم با همکاران ما در تماس باشید.

چرا خوراکی‌های قرار گرفته در فریزر یخ نمی‌زنند

یکی از علت‌های یخ نزدن مواد قرار گرفته در فریز باز ماندن طولانی مدت درب آن یا زیاد باز و بسته شدن درب است. اگر می‌خواهید برای زمان زیادی درب فریزر را باز بگذارید، مثلاً برای تمیز کردن آن، حتماً یخچال را خاموش کنید. همچنین قرار گرفتن بسته‌های مواد خوراکی در جلوی دریچۀ هوا باعث می‌شود گردش هوا مناسب نباشد. اگر با رعایت این موارد مشکل حل نشد برای تعمیر یخچال کنوود در قم با ما در نمایندگی یخچال کنوود در قم تماس بگیرید.

بررسی مشکل نشتی آب به کمک نمایندگی یخچال کنوود در قم

اگر متوجه نشتی آب از زیر یخچال خود شده‌اید باید لولۀ تخلیه را چک کنید تا گرفتگی نداشته باشد. پس از آن یخسار دستگاه را بررسی می‌کنیم. شاید نشتی آب از یخ‌ساز باشد. همچنین به لوله‌های آبی که به یخچال وصل شده‌اند نگاهی بیندازید. شاید لوله‌ها پوسیده یا مسدود شده باشند. فیلتر آب یخچال را نیز بررسی کرده و مسیر آن را باز کنید. اگر بازهم مشکل شما ادامه داشت برای تعمیر یخچال کنوود در قم با نمایندگی یخچال کنوود در قم تماس بگیرید.

ضمانت و گارانتی تعمیر یخچال کنوود در قم

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرما دهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال کنوود در قم

تعمیر یخچال کنوود در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

4 thoughts on “تعمیر یخچال کنوود در قم | نمایندگی تعمیرات، نصب و سرویس

    • soheil says:

      با عرض سلام گرم شدن بدنه یخچال به این دلیل است که لوله های گاز از آن قسمت رد می شود و به این دلیل بدنه گرم می شود. جای هیچ نگرانی نیست.

    • soheil says:

      با عرض سلام؛ این مشکل نشان دهنده ی این است که به تعمیر و یا تعویض در پایه های موتور و فن و اجزای آن نیاز است ، برای بررسی بیشتر واعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *