مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال کندی

نمایندگی تعمیرات یخچال کندی در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند کندی (CANDY) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال کندی در قم (CANDY)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های کندی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال کندی در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی یخچال کندی در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر یخچال کندی در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال کندی در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال کندی در قم :

  1. یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند
  2. یخ زدن کندانسور
  3. روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  4. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  5. روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش
  6. تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال
  7. تعمیر و تعویض انواع سنسور
  8. ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید
  9. تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک
  10. پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  11. عدم کارکرد فن
تعمیر یخچال کندی در قم

نمایندگی یخچال کندی در قم

روشن شدن کد خطا روی صفحه نمایش دستگاه اصلاً برای شما تجربۀ خوبی نخواهد بود. با دیدن هر کد متوجه می‌شوید ایرادی در عملکرد یخچالتان به وجود آمده است. و به احتمال زیاد درگیر پیدا کردن فردی مطمئن برای عیب‌یابی و تعمیر دستگاه خواهید شد. هزینه‌های زیاد تعمیرات نیز بخش دیگری از ماجراست. اما اگر در زمان خرید به داشتن خدمات پس از فروش خوب دقت کرده باشید حالا مشکل شما کمتر است. دیگر نیازی نیست وقت خود را صرف پیدا کردن فردی مطمئن برای تعمیر یخچال در قم نمایید. تنها کافی است تلفن را برداشته و با نمایندگی یخچال کندی در قم تماس بگیرید. ما برای انجام کلیۀ امور تعمیر یخچال کندی در قم آمادۀ خدمت‌رسانی به شما مشتریان محترم خواهیم بود.

البته با پیشرفته‌تر شدن سیستم کد خطا در یخچال کار تعمیرات تا حدودی در خانه قابل انجام است. تنها کافی است کمی اطلاعات در این رابطه داشته باشید. می‌توانید با مراجعه به دفترچه راهنما دلیل روشن شدن کد خطا را بررسی کرده و ایراد را متوجه شوید. حالا می‌فهمید تعمیر آن را می‌توانید خودتان انجام دهید یا نیاز به تخصص بیشتری دارد. اگر حس کردید زیاد در این رابطه مهارت ندارید حتماً از متخصصین کمک بگیرید. می‌توانید همین حالا به نمایندگی یخچال کندی در قم زنگ بزنید.

دلیل نمایش کد خطا E03 در یخچال کندی

هرگاه ترموستات یخچال شما به مشکل برخورده باشد کد خطا E03 را در صفحه نمایش خواهید دید. در چنین شرایطی ترموستات را خوب بررسی کرده و در صورت نیاز به تعویض حتماً با نمایندگی یخچال کندی در قم تماس بگیرید. باید ترموستات جدیدی خریداری نمایید که بدون کمک گرفتن از نمایندگی نمی‌توانید از کیفیت آن مطمئن باشید. هرگونه کار تعمیر یخچال کندی در قم را به ما بسپارید.

بررسی دلیل نمایش کد خطا E01 به کمک نمایندگی یخچال کندی در قم

کد خطا E01 اشاره به وجود مشکل در حالت دمایی یخچال دارد. در صورت نمایش داده شدن این کد خطا باید بدانید احتمال دارد کمپرسور یخچال شما خراب شده باشد. لازم است کمپرسور را خوب چک کنید. گاهی ایراد در فن کمپرسور مانع از کارکرد درست این قطعه می‌شود. پروانه‌های کمپرسور را نیز بررسی نمایید. در صورتی که ایرادی در این دو نبود به سراغ موتور کمپرسور خواهیم رفت. اگر ایراد را نتوانستید پیدا کنید کافی است برای تعمیر یخچال کندی در قم با ما تماس بگیرید. کارشناسان حاضر در نمایندگی یخچال کندی در قم در اولین فرصت با شما هماهنگ نموده و مشکل را حل خواهند کرد.

چرا کد خطای E04 در یخچال کندی نشان داده می‌شود؟

اگر کد خطای E04 را در یخچال کندی دیدید باید بدانید ایراد مربوط به سنسور دمای محیط است. گاهی خود این سنسور خراب می‌شود. این اتفاق را زیاد در یخچال‌ها می‌بینیم. با تعویض این قطعه کد خطا از بین خواهد رفت. اگر ایرادی در سنسور دمای محیط نبود لازم است ترمودیسک و ترموفیوز را نیز چک کنید. برای بررسی تخصصی این قطعات با کارشناسان نمایندگی یخچال کندی در قم در ارتباط باشید. با رفع نشدن کد خطا در انتها به سراغ برد الکتریکی می‌رویم.

بررسی علت نمایش کد خطا E05 توسط نمایندگی یخچال کندی در قم

هر زمان که سنسور دمای یخچال کندی به مشکل بخورد شما این کد خطا را در صفحه نمایش خواهید دید. در چنین شرایطی به احتمال زیاد سنسور دما خراب شده و باید آن را عوض کرد. خراب شدن سنسور دما در یخچال‌ها زیاد اتفاق می‌افتد. برای تعویض سنسور می‌توانید از نمایندگی یخچال کندی در قم کمک بگیرید. در صورت ادامه داشتن مشکل بهتر است قطعات دیگر مانند ترموفیوز و ترمودیسک یخچال نیز چک شده و اگر نیاز بود تعمیر یا تعویض شوند. بهتر است تعمیر یخچال کندی در قم را زیر نظر افراد ماهر انجام دهید.

ضمانت و گارانتی تعمیر یخچال کندی در قم

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال کندی در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرما دهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال کندی در قم

تعمیر یخچال کندی در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

4 thoughts on “تعمیر یخچال کندی در قم | نمایندگی تعمیرات، نصب و سرویس

    • soheil says:

      با عرض سلام افتادگی درب یخچال به دلیل قرار دادن مواد غذایی سنگین در این قسمت است که به مرور زمان باعث این امر می شود. جهت انجام تعمیرات با مرکز تماس بگیرید.

  1. نادر باقری says:

    سلام خسته نباشین.فریزر یخچال من خوب کار نمیکنه یعنی دیگه اون فضای خیلی سرد و نداره و منجمد نمیکنه مشکل چیه؟

    • soheil says:

      با عرض سلام و احترام؛ خرابی لاستیک درب یا فن دستگاه و یا ترموستات و کمپرسور می‌تواند منجر به این مشکل شود. تکنسین ها می‌توانند علت این مشکل را به درستی تشخیص دهند و در حل این مشکل به شما کمک بزرگی کنند، برای اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *