مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال هیوندای

نمایندگی تعمیرات یخچال هیوندای در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند هیوندای (HYUNDAI) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال هیوندای در قم (HYUNDAI)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های هیوندای باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال هیوندای در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی یخچال هیوندای در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر یخچال هیوندای در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال هیوندای در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال هیوندای در قم :

  1. یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند
  2. یخ زدن کندانسور
  3. روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  4. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  5. روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش
  6. تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال
  7. تعمیر و تعویض انواع سنسور
  8. ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید
  9. تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک
  10. پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  11. عدم کارکرد فن
تعمیر یخچال هیوندای در قم

نمایندگی یخچال هیوندای در قم

همۀ ما در خانه از یخچال استفاده می‌کنیم. فرقی ندارد یخچال شما چه برندی داشته و ایرانی باشد یا خارجی. به هرحال ممکن است مانند هر وسیلۀ برقی دیگر روزی یکی از قطعات آن دچار مشکل شده و روند کار دستگاه با اختلال مواجه گردد. در اینجاست که نیاز به یک تعمیرکار مطمئن و متخصص خواهید داشت. اما همان‌طور که می‌دانید با وجود زیاد بودن مراکز تعمیرات لوازم برقی، نمی‌توان به همۀ آن‌ها اعتماد کرد. برخی افراد سودجو هزینه‌های اضافی دریافت کرده یا از قطعات غیر اصل و بی‌کیفیت استفاده می‌کنند، که نتیجه خرابی دوبارۀ دستگاه در زمانی کوتاه خواهد بود. البته در مورد برند هیوندای دیگر این نگرانی‌ها را ندارید. هر زمان به مشکلی برخورد کردید تنها کافی است با نمایندگی‌های آن تماس بگیرید. نمایندگی یخچال هیوندای در قم نیز یکی از همین مراکز مجاز و معتبر است که می‌توانید برای هرگونه کار مربوط به تعمیر یخچال هیوندای در قم روی آن حساب کنید.

ایرادهای پیدا شده در یخچال گاهی بسیار ساده هستند و تنها کافی است خودتان کمی روی آن کار کنید. برخی از موارد ساده‌تر در ادامه برای شما توضیح داده شده‌اند. اما گاهی اوقات مواردی جدی‌تر شده و نیاز به بررسی‌های تخصصی‌تر به وجود می‌آید. در اینجاست که پیشنهاد می‌شود برای تعمیر یخچال در قم حتماً از کارشناسان ما در نمایندگی یخچال هیوندای در قم کمک بگیرید.

چرا یخچال شما صداهای زیاد و غیرعادی دارد؟

یکی از مواردی که کاربران زیادی با آن مواجه می‌شوند صداهای غیرعادی از یخچال است. در اینجا باید اول از همه مطمئن شوید یخچال شما در جای مناسبی قرار گرفته باشد. باید از تراز بودن یخچال مطمئن شوید. علت دیگر صدا دادن یخچال می‌تواند به ایرادی در کندانسور آن ارتباط داشته باشد. گاهی نیز خرابی فن اپراتور باعث ایجاد صداهای بلند و غیرعادی می‌شود. در هر صورت بهتر است بدون داشتن تخصص کافی به سراغ این قطعات نروید. برای تعمیر یخچال هیوندای در قم می‌توانید با نمایندگی یخچال هیوندای در قم در ارتباط باشید.

بررسی قطع نشدن بوق یخچال به کمک نمایندگی یخچال هیوندای در قم

ناگهان متوجه می‌شوید یخچال شما شروع به بوق زدن می‌کند. در چنین شرایطی باید اول درب یخچال را چک کنید. زیاد باز بودن درب باعث فعال شدن بوق دستگاه خواهد شد. شاید بیش از حد داخل آن را پر کرده‌اید و یا اینکه لاستیک‌های دور درب خراب شده و مانع از بسته شدن آن می‌شوند. دلیل دیگر این بوق مربوط به خرابی برخی قطعات است. مثلاً ممکن است زمان کار نکردن فن داخل یخچال، دستگاه با بوق به شما هشدار دهد. در نظر داشته باشید در برخی از مدل‌ها با پر شدن بی از اندازۀ مواد غذایی، صدای بوقی از دستگاه شنیده می‌شود. اگر نتوانستید دلیل این صدا را تشخیص دهید برای بررسی دقیق‌تر و تعمیر یخچال هیوندای در قم با همکاران ما در نمایندگی یخچال هیوندای در قم تماس داشته باشید.

چرا یخچال خنک نمی‌شود

ما از یخچال برای محیط خنکی که دارد استفاده می‌کنیم و اگر نتواند محیط داخل خود را خنک کند برای ما بی‌فایده خواهد بود. در این شرایط باید سیم‌پیچ‌های اپراتور را چک کنید تا دچار یخ‌زدگی نشده باشند. هیتر یخ‌زدایی را بررسی کرده و ترموستات را نیز چک کنید. اگر در هیچ‌کدام از این‌ها ایرادی پیدا نکردید با نمایندگی یخچال هیوندای در قم تماس بگیرید.

حل مشکل برفک زدن یخچال به کمک نمایندگی یخچال هیوندای در قم

زمانی که با برفک داخل یخچال خود مواجه شدید باید کمی فکر کنید آیا اجازه می‌دادید مواد خوراکی کاملاً سرد شده و بعد آن‌ها را داخل یخچال قرار دهید. همچنین دقت کنید لاستیک‌های دور درب یخچال شما سالم باشند. پوسیدگی یا خرابی در لاستیک مانع از بسته شدن درست و کامل درب خواهد شد. چک کردن گاز دستگاه نیز فراموش نشود. برای دریافت راهنمایی بیشتر جهت تعمیر یخچال هیوندای در قم، با کارشناسان نمایندگی یخچال هیوندای در قم مشورت داشته باشید.

ضمانت و گارانتی تعمیر یخچال هیوندای در قم

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال هیوندای در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرما دهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال هیوندای در قم

تعمیر یخچال هیوندای در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

2 thoughts on “تعمیر یخچال هیوندای در قم | نمایندگی تعمیرات، نصب و سرویس

  1. سما نامجو says:

    سلام روزتون بخیر
    فریزر یخچال خنکی خوبی داره و مشکلی نداره اما خود یخچال از سرمای خوبی برخوردار نیستش ؟

    • soheil says:

      با عرض سلام کم بودن گاز یخچال و یا خرابی در ترموستات یخچال ممکن است باعث بروز این مشکل شده باشد . جهت بررسی دقیق تر و اعزام کارشناس با مرکز قم سرویس تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *