مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال ایندزیت

نمایندگی تعمیر یخچال ایندزیت در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند ایندزیت (INDESIT) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال ایندزیت در قم (INDESIT)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های ایندزیت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال ایندزیت در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی یخچال ایندزیت در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر یخچال ایندزیت در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال ایندزیت در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال ایندزیت در قم :

  1. یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند
  2. یخ زدن کندانسور
  3. روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  4. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  5. روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش
  6. تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال
  7. تعمیر و تعویض انواع سنسور
  8. ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید
  9. تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک
  10. پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  11. عدم کارکرد فن
تعمیر یخچال ایندزیت در قم

نمایندگی یخچال ایندزیت در قم

تکنولوژی همواره در حال پیشرفت است و استفاده از آن را می‌توان در تمام جنبه‌های زندگی خود مشاهده کنیم. یکی از این موارد یخچال‌ها است. فناوری مورد استفاده در ساخت یخچال‌ها مرتباً در حال تکامل بوده و بسیاری از مشکلات قدیم را رفع کرده است. مثلاً در یخچال‌های جدید دیگر به ندرت شاهد مشکل برفک زدن هستیم. یکی از قابلیت‌های افزوده شده به یخچال‌های ایندزیت نمایش کد خطا در آن‌هاست. هر زمان مشکلی در بخشی از یخچال شما ایجاد گردد کد خطا مربوط به آن در صفحه نمایش روشن خواهد شد. کافی است سری به دفترچه راهنما زده و بفهمید مشکل از کجاست. حالا خیلی راحت‌تر می‌توانید آن را رفع کنید. البته گاهی بررسی دقیق علت مشکل نیاز به تخصص دارد. اگر این‌طور بود کافی است با نمایندگی یخچال ایندزیت در قم تماس بگیرید. توصیه می‌شود تمام امور مربوط به تعمیر یخچال در قم در مراکز مجاز صورت گیرد. در ادامه برخی از کد خطاهای یخچال ایندزیت را مرور می‌کنیم.

نمایش کد خطا E1 در یخچال ایندزیت

این کد خطا مربوط به خراب شدن سنسور یخچال است. باید سنسور مربوطه را بررسی و در صورتی که نیاز بود عوض کنید. اگر در تعمیر یخچال ایندزیت در قم کمک خواستید می‌توانید با نمایندگی یخچال ایندزیت در قم تماس بگیرید.

رفع کد خطا E5 در یخچال به کمک نمایندگی یخچال ایندزیت در قم

شاید نام بخش دیفراست در یخچال را شنیده باشید. وظیفۀ این بخش انجام فرایند آب کردن یخ‌ها می‌باشد. و هر مشکل در آن با کد خطا E5 نشان داده خواهد شد. برای بررسی دقیق علت بروز مشکل می‌توانید با نمایندگی یخچال ایندزیت در قم در تماس باشید. لازم است ترمودیسک یخچال و المنت آن چک شوند. اگر در این دو مشکلی نبود به سراغ ترموفیوز رفته و پس از آن سنسور دیفراست را بررسی خواهیم کرد. اگر بازهم مشکل ادامه داشت لازم است برد الکتریکی مورد بررسی دقیق و تخصصی قرار گیرد. برای تعمیر یخچال ایندزیت در قم همین حالا با ما تماس بگیرید.

علت نمایش کد خطا E7 در یخچال ایندزیت

اگر درجه حرارت یخچال به مشکل خورده و چیزی باعث تغییر آن شده باشد شما کد E7 را در صفحه نمایش خواهید دید. برای بررسی دلیل اختلال در حرارت، باید چند قطعه را چک کنید. اگر خودتان نمی‌توانید از نمایندگی یخچال ایندزیت در قم کمک بخواهید.

ابتدا سنسور محیطی را چک کرده و اگر لازم بود عوض کنید. اگر این سنسور ایرادی نداشت لازم است گاز یخچال چک شده و مطمئن شد نشتی در آن وجود ندارد. در آخر نیز با ادامه یافتن موضوع به سراغ برد الکتریکی دستگاه خواهیم رفت. از آنجایی که برد از حساسیت بالایی برخوردار می‌باشد حتماً باید بررسی و تعمیر آن را به افراد متخصص این کار سپرد. اگر سؤالی در زمینۀ تعمیر یخچال ایندزیت در قم داشتید می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی یخچال ایندزیت در قم تماس بگیرید.

بررسی دلیل روشن شدن کد E9 به کمک نمایندگی یخچال ایندزیت در قم

اغلب با روشن شدن این کد خطا صدای هشداری که مربوط به افزایش زیاد دمای فریز است را نیز خواهید شنید. در بیشتر اوقات علت بالا رفتن دمای داخل فریزر باز ماندن طولانی مدت درب آن است. در نتیجۀ تبادل هوا با محیط بیرون، دمای داخل افزایش یافته و یخ‌ها شروع به آب شدن کرده‌اند. کاری که می‌توانید بکنید این است که درب آن را بسته و چیزی حدود سه ساعت منتظر بمانید. به احتمال خیلی زیاد دما به حد تعیین شده در تنظیمات برمی‌گردد و کد خطا دیگر نشان داده نخواهد شد. اگر بعد از این زمان مشکل ادامه داشت و هنوز کد خطا نمایش داده می‌شد بهتر است برای تعمیر یخچال ایندزیت در قم با نمایندگی یخچال ایندزیت در قم تماس بگیرید. 

ضمانت و گارانتی تعمیر یخچال ایندزیت در قم

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال ایندزیت در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرما دهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال ایندزیت در قم

تعمیر یخچال ایندزیت در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

2 thoughts on “تعمیر یخچال ایندزیت در قم | نمایندگی تعمیرات، نصب و سرویس

    • soheil says:

      با عرض سلام؛ اگر یخچال در محلی گرم و مرطوب قرار بگیرد هربار با بازوبسته کردن درب آن مقدار زیادی از رطوبت موجود وارد فضای یخچال می‌شود. لاستیک های دور درب را چک کنید تا خراب و پوسیده نباشند ، برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *