تعمیر یخچال الکترواستیل در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر یخچال الکترواستیل در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای ثبت درخواست شما جهت تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیر توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

چرا بخش فریزر یخچال الکترواستیل خوب منجمد نمی‌کند؟

به دنبال خراب شدن لاستیک‌های دور در و تبادل هوا با محیط بیرون احتمال دارد فضای داخل فریزر به اندازه کافی خنک نشود. همچنین عدم تنظیمات صحیح دما و یا خراب شدن ترموستات می‌تواند در این مشکل موثر باشد. گاهی نیز خراب شدن فن باعث گرم شدن فضای داخل فریزر می‌شود و یا اینکه ممکن است شارژ گاز یخچال شما خالی شده باشد.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا موتور یخچال الکترواستیل داغ شده است؟

داغ شدن بیش از اندازه موتور هشدار خطرناکی است که باید به آن توجه داشته باشید تا از سوختن این قطعه در دستگاه خود جلوگیری نمایید. این اتفاق می‌تواند به دنبال سوختن کمپرسور در یخچال شما دیده شود که اغلب تعویض کمپرسور هزینه بالایی را همراه دارد. همچنین رله اورلود یخچال را چک کنید.

چرا داخل یخچال الکترواستیل شاهد شکل‌گیری برفک‌ها هستیم؟

این برفک‌ها گاهی نتیجه سوراخ شدن و پوسیدگی لاستیک‌های دور درب یخچال شما و تبادل هوا با محیط بیرون هستند. در برخی موارد نیز ایراد در ترموستات و یا سنسور یخچال باعث شکل‌گیری برفک‌های داخل دستگاه خواهد بود. از دیگر قطعاتی که می‌تواند در این ایراد موثر باشد فن یخچال و همچنین سنسور دیفراست آن می‌باشد.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا یخچال الکترواستیل صداهای غیر عادی دارد؟

شنیده شدن صدای غیر عادی از یخچال الکترواستیل می‌تواند به دنبال عدم تراز پایه‌های دستگاه شما باشد که به سادگی رفع خواهد شد. همچنین لازم است مطمئن شوید موتور یخچال شاتون نزده باشد و لرزه‌گیرهای کمپرسور نیز در حالت اصلی خود قرار داشته باشند. از دیگر احتمالات خراب شدن فن یخچال است. 

( برای دریافت اطلاعات تعمیرات یخچال الکترولوکس در قم اینجا کلید کنید )

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند الکترواستیل (Electro steel) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال الکترواستیل در قم (Electro steel)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های الکترواستیل باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال الکترواستیل در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم

یخچال‌ها از وسایل الکتریکی لازم در هر خانه‌ای هستند. از آنجایی که مشتریان یخچال زیادند اغلب برندهایی که در زمینۀ لوازم الکتریکی فعالیت دارند، تولید یخچال را نیز انجام می‌دهند. اما در میان صدها تولیدکنندۀ مختلف، تفاوت زیادی در کیفیت و خدمات پس از فروش وجود دارد. یکی از برندهای پرطرفدار در لوازم الکتریکی الکترواستیل است. تولیدکنندگان این برند علاوه بر کیفیت خوب محصولات، به خدمات پس از فروش نیز توجه زیادی داشته‌اند. به هرحال یخچال نیز مانند تمام وسایل برقی دیگر ممکن است خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. انجام این کار نیاز به آموزش و مهارت دارد. اگر برای تعمیر یخچال در قم نیاز به کمک دارید می‌توانید همین حالا با نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم تماس بگیرید. در اول فرصت به مشکل شما رسیدگی خواهد شد.

چه نکاتی می‌توانند روی طول عمر یخچال شما اثر بگذارند؟

اول اینکه محل نصب یخچال باید دور از رطوبت باشد. به تراز بودن یخچال زمان نصب توجه داشته باشید. هیچ وسیلۀ سنگینی روی آن نگذارید. اگر حس می‌کنید برق یخچال قطع و وصل می‌شود حتماً دو شاخه و پریز آن را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیر کنید. البته اگر با کارهای برقی آشنا نیستید از نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم کمک بگیرید. به یاد داشته باشید هر یخچال ظرفیت استانداردی دارد و نباید بیش از حد مجاز داخل آن را پر کنید. نظافت مرتب یخچال فراموش نشود. حداقل ماهی یک‌بار این کار را انجام دهید. اگر برای تعمیر یخچال الکترواستیل در قم کمک خواستید حتماً با مراکز مجاز تماس بگیرید.

بررسی دلیل روشن نشدن لامپ یخچال توسط نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم

توقع دارید با باز شدن درب یخچال، لامپ داخل آن روشن شود. اما اگر این اتفاق نیفتاد اولین احتمال سوختن لامپ است. در صورتی که با عوض کردن لامپ هم مشکل حل نشد می‌توانید سرپیچ آن را تست کنید. شاید هم ایرادی در سیم‌کشی‌ها به وجود آمده باشد. اگر هم‌زمان با روشن نشدن چراغ کد خطایی در صفحه نمایش به شما نشان داده می‌شود و یا متوجه صداهای غیرعادی از یخچال خود شده‌اید بهتر است بررسی تخصصی‌تری صورت گیرد. برای تعمیر یخچال الکترواستیل در قم می‌توانید از کارشناسان نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم کمک بگیرید.

چرا یخچال صدای زیاد و غیرعادی دارد

اگر داخل یخچال برفک تشکیل می‌شود علت صدا می‌تواند خوردن پره‌های فن به برفک‌ها باشد. برای بررسی دلیل برفک زدن داخل یخچال با نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم تماس بگیرید. همچنین فن‌های یخچال به مرور کثیف خواهند شد. لازم است هر چند وقت یک بار آن‌ها را خوب تمیز کنید. کثیفی زیاد روی فن می‌تواند باعث به صدا افتادن آن شود. اگر ایرادی در فن یخچال شما نبود بهتر است برای بررسی بیشتر از نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم کمک بگیرید. اغلب اوقات صدا از موتور یخچال شما خواهد بود. برای رفع مشکلات مربوط به موتور حتماً باید از کارشناسان کمک گرفت. تعمیر یخچال الکترواستیل در قم را به ما سپرده و از نتیجۀ کار خیالتان راحت باشد.

بررسی علت جمع شدن آب زیر یخچال به کمک نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم

جمع شدن آب زیر یخچال می‌تواند مرتبط با لاستیک‌های دور درب یخچال شما باشد. گاهی جمع شدن ذرات مواد غذایی یا آلودگی زیاد روی لاستیک‌ها جلوی بسته شدن کامل درب یخچال را خواهد گرفت. و به دنبال آن شما شاهد مقداری آب زیر یخچال خود خواهید بود. همچنین فرسوده شدن یا پوسیدگی این لاستیک‌ها منجر به ورود هوا به فضای داخل یخچال می‌شود. در چنین شرایطی رطوبت فضای داخل آن زیاد شده و آب وارد سینی تخلیه می‌شود. با پر شدن سینی، مقدار اضافی آب زیر یخچال خواهد ریخت. اگر برای تعویض لاستیک درب یا هرگونه خدمات دیگر در رابطه با تعمیر یخچال الکترواستیل در قم نیاز به کمک داشتید تنها کافی است با همکاران ما در نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم

دلایل انتخاب مرکز تعمیر یخچال الکترواستیل در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال الکترواستیل در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند)
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود)

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال الکترواستیل در قم :

  1. یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند
  2. یخ زدن کندانسور
  3. روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  4. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  5. روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش
  6. تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال
  7. تعمیر و تعویض انواع سنسور
  8. ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید
  9. تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک
  10. پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  11. عدم کارکرد فن
تعمیر یخچال الکترواستیل در قم

ضمانت و گارانتی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرمادهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.