مراحل ثبت درخواست تعمیر پکیج تاچی در قم

نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی در قم | تعمیر، سرویس، نصب و نگهداری

مرکز قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری تاچی در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری تاچی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج تاچی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر پکیج تاچی در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر پکیج تاچی در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

15 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر پکیج دیواری و آبگرمگن تاچی :

  1.  نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها
  2.  نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی
  3.  آبریزی و نشتی از زیر پکیج
  4.  سر و صدای اضافی از پکیج
  5.  سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر
  6.  گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها
  7.  روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش
  8.  تشکیل نشدن شعله
  9. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  10.  لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  11.  نصب پکیج دیواری
  12.  خاموش نشدن پکیج دیواری و کار کردن مداوم
  13.  پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  14.  عدم کارکرد فن
  15.  پایین آمدن فشار آب دستگاه
نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی در قم

نمایندگی پکیج تاچی در قم

نمایندگی پکیج تاچی در قم جزء بهترین نمایندگی­ های کشور است که بهترین خدمات تعمیر پکیج تاچی در قم را توسط افراد مجرب و کاملا حرفه­ ای ارائه می­دهد. شما می­توانید در صورت خراب شدن پکیج خود به تعمیرکاران ماهر و متخصص در این مجموعه مراجعه نموده و راهنمایی­ های لازم را دریافت کنید.

دلایل نشتی پکیج طبق نظر نمایندگی پکیج تاچی در قم

هنگامی که دیگ نشتی داشت، اولین کاری که باید انجام دهید این است که علت نشتی را مشخص کنید. دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد. ما سعی کرده­ ایم تنها چند مورد از رایج­ ترین آنها را فهرست کنیم.

تغییر شکل پوشش بیرونی دیگ

 چنین مشکلی می تواند روز بعد پس از نصب ظاهر شود. در اینجا تقصیر سازنده نیست، بلکه تقصیر شماست، زیرا، به عنوان یک قاعده، این وضعیت زمانی رخ می دهد که در حین نصب دیگ، فراموش می­کنند که شیر اطمینان را وصل کنید آن را روی خط آب به محصول بین شیر توقف و ورودی ظرف قرار دهید. این دستگاه کوچک مخزن را از پر شدن بیش از حد محافظت می کند که منجر به تغییر شکل می­شود: به محض اینکه مخزن کاملاً با آب پر شود، شیر فعال می­شود و جریان آب را قطع می­کند. در نتیجه دیگ در کمتر از یک روز کار می­کند.

همچنین به دلیل استفاده از لوله­ های بی کیفیت در هنگام نصب دستگاه، تغییر شکل ممکن است رخ دهد. در این حالت شوک ­های هیدرولیکی ناشی از تغییرات فشار به ظرف داخلی منتقل می­شود و به آرامی آن را از بین می­برد. در این صورت برای تعمیر پکیج تاچی در قم می­توانید به نمایندگی پکیج تاچی در قم مراجعه نمایید.

المنت گرمایشی فرسوده

اگر آب از زیر درب مخزن نگهداری محصول نشت می کند، احتمالا المنت پکیج رسوب زیادی دارد و نیاز به تعویض دارد. اول از همه، شما باید یک عنصر گرمایش مشابه را در فروشگاه قطعات یدکی خریداری کنید، قدیمی را بردارید، سطح داخلی را با سرکه معمولی و نوشابه تمیز کنید و در نهایت نمونه جدید را جایگزین کنید.  در صورت عدم رفع مشکل می­توانید برای تعمیر پکیج تاچی به نمایندگی پکیج تاچی در قم مراجعه نمایید.

نصب بد پکیچ تاچی

ممکن است آب از زیر حلقه اورینگ المنت پکیج نشت کند. سعی کنید مهره ­ها را محکم کنید تا نشت را متوقف کنید. گاهی اوقات نشتی در امتداد پیچ­​​ های اتصال عنصر گرمایش ایجاد می­شود، در این شرایط نمی توان از جوشکاری استفاده کرد، زیرا دیواره­ های نازک ظرف داخلی مخدوش می­شود. بهتر است برای دریافت خدمات تخصصی تعمیر پکیج در قم به نمایندگی­ های معتبر مراجعه کنید.

توصیه می­شود با مشاهده اولین نشانه­ های خرابی پکیج گرمایشی خود، فورا با نمایندگی پکیج تاچی در قم تماس بگیرید و از تکنسین ­های متخصص این مجموعه بخواهید تا مشکلات دستگاه شما را شناسایی و برطرف کنند.

بهترین نمایندگی پکیج تاچی در قم

اگر به دنبال بهترین نمایندگی پکیج هستید تا ایرادات فنی سیستم گرمایشی خود را در اسرع وقت برطرف کنید، به شما نمایندگی پکیج تاچی در قم را معرفی می­کنیم که از بهترین نمایندگی­ ها در سطح کشور است. برای تعمیر پکیج تاچی در قم می­توانید به این نمایندگی معتبر مراجعه نمایید تا بهترین سطح خدمات را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه دریافت کنید. توجه داشته باشید که هر گونه اقدام خودسرانه در راستای تعمیر پکیج تاچی در قم می­تواند باعث مشکلات بعدی شود و هزینه­ های تعمیر را به طور قابل توجهی افزایش بدهد. بنابراین بهتر است با مشاهده اولین نشانه ­های خرابی پکیج تاچی، بدون فوت وقت به مرکز تعمیر پکیج تاچی در قم، مراجعه کنید. به این ترتیب، ظرف مدت زمان کوتاهی ایرادات فنی دستگاه شما برطرف می­شود و سیستم گرمایشی خود را با کارکرد اولیه در اختیار خواهید داشت.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی پکیج تاچی در قم

تعمیر پکیج تاچی در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *