تعمیر لباسشویی نف در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی نف در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی نف در قم

  1. روشن نشدن ماشین لباسشویی نف و یا صفحه نمایش
  2. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  3. سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی نف
  6. بسته نشدن درب ماشین لباسشویی نف
  7. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  8. باز نشدن درب ماشین لباسشویی نف
  9. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  10. عدم ورود آب به لباسشویی نف
دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

۱۰ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف جهت تعمیر و سرویس

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی نف در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی نف قم سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی نف ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی نف باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی نف در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی لباسشویی نف در قم

وقتی لباسشویی شما خراب می­شود، بدون هیچگونه دستکاری، فورا تلفن­ خود را بردارید و با نمایندگی لباسشویی نف در قم تماس بگیرید. پیدا کردن یک حرفه­ ای در تعمیر لباسشویی نف در قم به شما کمک می­کند تا دستگاه خود را در اسرع وقت عیب یابی کنید و مشکلات آن را برطرف نمایید.همانطور که می­دانید لباسشویی ­ها، وسایل پیچیده­ای هستند که با داشتن اجزایی مانند، پمپ­ ها، شیلنگ­ ها، زهکشی­ ها، درام­ ها، سوئیچ ­ها، سنسورها، پانل­ های کنترل و فیلترها کار می کنند. هر یک از این قطعات ممکن است به مرور زمان دچار ایراد شود. از این رو نیاز است که برای تعمیر لباسشویی در قم به نمایندگی لباسشویی نف در قم مراجعه کنید و از تکنسین­های مجرب و کارآزموده در این مجموعه، بخواهید تا شما را راهنمایی کنند. در ادامه مشکلات رایج لباسشویی نف و راه­ حل ­های آنها را بررسی خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن به شما کمک کنیم. با ما همراه باشید.

علت کار نکردن لباسشویی نف

آنچه که مهم به نظر می­رسد این است که در وهله اول باید بررسی کنید که دستگاه شما برق می‌گیرد یا خیر. به منظور بررسی ولتاژ خروجی، کاربران محترم می­توانند از مولتی متر استفاده کنند. در برخی موارد، قطعی جریان برق باعث کار نکردن لباسشویی شما می­شود و کاربر از این موضوع بی اطلاع است.

تعمیر موتور لباسشویی در نمایندگی لباسشویی نف در قم

موتور وظیفه چرخاندن درام دستگاه را بر عهده دارد. بدیهی است که اگر مشکلی در موتور لباسشویی وجود داشته باشد، لباسشویی شما کار نخواهد کرد. در این مورد، بهتر است برای رفع مشکل و دریافت کمک تخصصی با متخصصان آشنا به تعمیر لباسشویی نف در قم تماس بگیرید. شما در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات فوری در خصوص تعمیر لباسشویی می­توانید با نمایندگی لباسشویی نف در قم تماس بگیرید. تکنسین­های آموزش دیده از ابزار و تکنیک­ های مناسب برای حل تمام مشکلات لباسشویی شما استفاده می­کنند.

عدم پخش مواد شوینده و رفع آن در نمایندگی لباسشویی نف در قم

در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی، ابتدا باید مخزن محلول شوینده اتوماتیک لباسشویی را تمیز کنید. باید ماهی یک بار آن را با سرکه سفید مقطر گرم یا با استفاده از سایر محصولات مناسب تمیز کنید. اگر لباسشویی شما برای سفید کننده مایع طراحی شده است، استفاده از سفید کننده پودری باعث مسدود شدن دیسپنسر و خط می­شود. برای اطلاع از مشخصات محصول مناسب، دفترچه راهنمای مالک را بررسی کنید. کارشناسان آشنا به تعمیر لباسشویی نف در قم می­توانند به شما کمک کنند تا برخی از مشکلات سطحی دستگاه خود را در منزل و به راحتی برطرف کنید.

چرا لباسشویی نف سرو صدای زیادی ایجاد می­کند؟

 اگر لباسشویی شما روی یک طبقه ناهموار قرار گیرد، تکان می خورد و صدای آزاردهنده­ای تولید می­کند. بهتر است از قرار گرفتن لباسشویی خود بر روی یک سطح هموار، اطمینان خاطر کسب کنید. در ادامه مطمئن شوید پایه ­های  لباسشویی شما به کف زمین چسبیده باشد. موقعیت نامناسب دستگاه و قرار گرفتن پایه­ های آن در ارتفاع نامناسب باعث می­شود که به محض روشن شدن دستگاه، سر و صدای زیادی را بشنوید. توجه داشته باشید که اضافه کردن بار زیاد نیز می­تواند باعث تکان خوردن و مشکلات حرکتی لباسشویی شود.

بهتر است لباس ­های کمتری اضافه کنید و تا حد امکان مطابق با ظرفیت لباسشویی خود، بارگیری کنید. در صورتی که با وجود چنین اقداماتی، باز هم مشکلات دستگاه خود را مشاهده می­کنید، وقت آن رسیده که با نمایندگی لباسشویی نف در قم تماس بگیرید. کارشناسان و تکنسین­ های حرفه ­ای در تعمیر لباسشویی نف در قم به شما کمک می­کنند تا مشکلات دستگاه­تان را در اسرع وقت حل کنید و کارکرد صحیح آن را احیا نمایید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی نف در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.