تعمیر لباسشویی میله در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی میله در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی میله در قم

  1. روشن نشدن ماشین لباسشویی میله و یا صفحه نمایش
  2. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  3. سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی میله
  6. بسته نشدن درب ماشین لباسشویی میله
  7. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  8. باز نشدن درب ماشین لباسشویی میله
  9. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  10. عدم ورود آب به لباسشویی میله
دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

۱۰ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله جهت تعمیر و سرویس

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی میله در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله قم سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی میله ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی میله باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی میله در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی لباسشویی میله در قم

لباسشویی میله، یکی از وسایل پر کاربرد و ضروری در منزل محسوب می‏گردد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما سیستم هوشمند و برخی از اجزای این لباسشویی به خوبی طراحی نشده اند و این امر سبب گشته تا کاربران برخی از اوقات مجبور به مراجعه به نمایندگی لباسشویی میله در قم شوند. اما هیچ جای نگرانی نیست؛ شما با تعمیر لباسشویی در قم، می‏توانید ماشین لباسشویی خود را همانند روز اول دریافت نمایید و از کار با آن لذت ببرید.

مشکل ارور لباسشویی میله

یکی از مسائلی که سبب سخت شدن کار با ماشین لباسشویی میله می‏گردد، مشکل ارور سیستم هوشمند آن می‏باشد. ماشین لباسشویی میله دارای سیستم هوشمند و تمام اتوماتیک مدرن می‏باشد و در برخی از مواقع، متخصصان سیستم هوشمند را به طور دقیق برنامه نویسی نمی‏کنند و این امر سبب شده تا صفحه مانیتور لباسشویی همیشه ارور را نشان دهد. در چنین مواقعی، پیشنهاد می‏شود به نمایندگی لباسشویی میله در قم مراجعه نمایید تا متخصصان برای برنامه نویسی مجدد سیستم هوشمند اقدام نمایند.

علت روشن شدن چراغ خطا و تعمیر آن در نمایندگی لباسشویی میله درقم

چراغ خطا ماشین لباسشویی میله، یکی از عوامل ناخوشایندی است که در زمان شستشو لباس روشن می‏شود. همانطور که در قسمت‏های قبل به آن اشاره شد، اجزای لباسشویی میله از طراحی خوبی برخوردار نمی‏باشند. به همین دلیل برخی از اجزای آن در هنگام روشن بودن ماشین لباسشویی میله، از جمله سیستم تخلیه آب، سیستم خشک کن و … از کار می‏افتند و این امر موجب روشن شدن چراغ خطا ماشین لباسشویی می‏گردد. در چنین مواقعی پیشنهاد می‏شود برای تعمیر لباسشویی میله در قم اقدام نمایید و آن را به نمایندگی معتبر منتقل نمایید.

دلیل تاخیر در شستشو لباسشویی میله

در بسیاری از مواقع ممکن است مشاهده کرده باشید که زمان شستشو لباس در ماشین لباسشویی میله بسیار طول می‏کشد. این امر زمانی رخ می‏دهد که یکی از اجزای دستگاه به خوبی کار نکنند و فعال نشوند. علاوه بر آن، تاخیر در شستشو لباس علت‏های دیگری از جمله کم بود فشار آب یا خراب شدن شیر برقی دارد. در این شرایط پیش از مراجعه به نمایندگی لباسشویی میله در قم، ابتدا فشار آب منزل را بررسی کنید و پس از آن برای تعمیر لباسشویی میله در قم اقدام نمایید تا متخصصان در کمترین زمان لباسشویی شما را همانند روز اول به شما تحویل دهند.

مشکل رطوبت بالا در دیگ و رفع آن در نمایندگی لباسشویی میله در قم

رطوبت بالا سبب ایجاد بو نامطبوع می‏شود. در بسیاری از مواقع، پمپ تخلیه آب و رطوبت درون لباسشویی عملکرد خوبی ندارد و قادر به تخلیه کامل میزان آب موجود درون دیگ نیست. این امر سبب کیپ شدن منافظ هوا و بو نامطبوع درون لباسشویی می‏گردد. البته فراموش نکنید که اگر درب لباسشویی را باز بگذارید و حتی گرمکن داخل آن قرار دهید، بو نامطبوع به طور کامل از بین نمی‏رود. به همین دلیل، در چنین مواقعی باید برای تعمیر لباسشویی میله در قم اقدام نمایید تا متخصصان مشکل را به بهترین شکل ممکن رفع نمایند.

دلیل خاموش شدن ناگهانی لباسشویی میله

خاموش شدن ناگهانی لباسشویی دلایل متفاوتی از جمله سوختن فیوز، قطع شدن برق، خطا گرفتن کامپیوتر و .. دارد. اما در برخی از مواقع، لباسشویی به طور کامل خاموش می شود و دیگر روشن نمی گردد. در چنین شرایطی، فقط و فقط به نمایندگی لباسشویی میله در قم مراجعه نمایید تا متخصصان به بهترین شکل ممکن لباسشویی شما را تعمیر کنند. ناگفته نماند که با تعمیر لباسشویی میله در قم در نمایندگی معتبر، می توانید با خیالی آسوده دیگر از لباسشویی خود استفاده نمایید و از کار با آن لذت ببرید. به همین دلیل، پیشنهاد می شود در چنین شرایطی بجای اقدامات جهت برطرف کردن عیب دستگاه، ماشین لباسشویی را به نمایندگی لباسشویی میله در قم منتقل نمایید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی میله در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.