تعمیر لباسشویی اسمگ در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی اسمگ در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی اسمگ در قم

  1. روشن نشدن ماشین لباسشویی اسمگ و یا صفحه نمایش
  2. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  3. سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی اسمگ
  6. بسته نشدن درب ماشین لباسشویی اسمگ
  7. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  8. باز نشدن درب ماشین لباسشویی اسمگ
  9. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  10. عدم ورود آب به لباسشویی اسمگ
دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

۱۰ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسمگ جهت تعمیر و سرویس

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی اسمگ در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسمگ قم سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی اسمگ ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی اسمگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی اسمگ در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی لباسشویی اسمگ

از جمله مهم­ترین و ضروری­ترین لوازم برقی که در هر خانه باید وجود داشته باشد، می­توان به لباسشویی اشاره کرد. این وسیله از پرکاربرد­ترین و پر­مصرف­ترین لوازم برقی است که توسط بشر برای راحت­تر  و سریع­تر انجام شدن کار­ها، طراحی و ساخته شده است. امروزه این وسیله برقی پر­مصرف، توسط برند­های مختلفی در سراسر جهان تولید می­شود. از جمله بهترین برند­های تولید کننده لوازم برقی در جهان، اسمگ است. این برند توانسته با تولید محصولات خاص و دل­فریب مشتریان زیادی را از سراسر دنیا مجذوب محصولات خود کند. از این رو، فروش محصولات آن به خصوص در کشور ما به صورت باورنکردنی افزایش یافته است. به همین دلیل نمایندگی لباسشویی اسمگ در قم و دیگر شهر های کشور ایجاد شده است تا در اسرع وقت و به صورت تخصصی خدماتی را در زمینه نصب، اجرا و تعمیر لباسشویی اسمگ در قم و اقصی نقاط ایران ارائه کنند. از مهم­ترین ویژگی­های نمایندگی لباسشویی اسمگ در قم این است که برای تکنسین­های خود دوره­های آموزشی برگزار می­کند. این ویژگی سبب می­شود که تکنسین­ها همواره با تکنولوژی­ها و فناوری­های جدید دنیا آشنا باشند و توانایی بر طرف کردن مشکلات متعددی که ممکن است برای انواع مختلف لباسشویی اسمگ ایجاد شود را بر طرف کنند.

تعمیر سوختن برد ماشین لباسشویی اسمگ در نمایندگی لباسشویی اسمگ در قم

از آن جایی که برد اصلی یکی از مهم­ترین قطعات به کار برده شده در لباسشویی اسمگ است، ایراد در آن یک مشکل سخت افزاری است. از عمده ­ترین دلایلی که می­تواند سبب بروز این مشکل شود، نوسان برق یا نرسیدن برق به این قطعه می­باشد. در صورت بروز این مشکل، تنها چاره­ ی کار تعویض برد توسط متخصصین و تکنسین­های آموزش دیده است. برای تعویض این قطعه و تعمیر لباسشویی در قم توسط متخصصین مجرب و کار بلد، بهتر است به نمایندگی لباسشویی اسمگ در قم مراجعه کنید.

آب­گیری لباسشویی در حالت خاموش و تعمیر آن در نمایندگی لباسشویی اسمگ در قم

ممکن است لباسشویی در حالت خاموش شروع به آب­گیری کند. از عمده دلایلی که می­تواند سبب بروز این مشکل شود، خراب شدن بخش شیر برقی و یا بروز مشکل در قسمت تایمر لباسشویی باشد. برای تشخیص علت اصلی این مشکل توصیه می­شود از تکنیسین­های با­تجربه که سابقه تعمیر لباسشویی اسمگ در قم را دارند، کمک بگیرید.

توقف و خاموش شدن لباسشویی در حین انجام کار

علل مختلفی می­تواند سبب بروز این مشکل شود، از عمده­ ترین این دلایل می­توان به وجود نوسانات در برق یا خرابی دو شاخه برق، خرابی تایمر الکترونیک ماشین لباسشویی، ایراد در قسمت موتور ، خراب بودن میکروسوئیچ درب و… اشاره کرد. برای تشخیص دلیل اصلی بروز این مشکل می­توانید به نمایندگی لباسشویی اسمگ در قم مراجعه کنید و از راهنمایی های تخصصی  تکنسین­های تعمیر لباسشویی اسمگ در قم استفاده کنید.

برق داشتن بدنه لباسشویی

در برخی مواقع ممکن است احساس کنید که بدنه لباسشویی شما برق دارد، این مسئله موضوعی خطرناک به شمار می­رود چرا که احتمال برق گرفتگی زمانی که آب در لباسشویی وجود دارد، بالا است. در این شرایط بهتر است پیش از انجام هر کاری لباسشویی را از برق بکشید و از افراد متخصص برای رفع این مشکل و عیب­یابی ماشین لباسشویی کمک بگیرید. تکنسین­های تعمیر لباسشویی اسمگ در قم به راحتی می­توانند عامل ایجاد مشکل را شناسایی کنند و در حل آن به شما یاری رسانند.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

خرابی تسمه محرک لباسشویی و ایراد در قسمت موتور و قطعات مهمی مانند کوپلر، کلاچ و… از عمده دلایلی سبب بروز این مشکل در لباسشویی هستند. در صورت بروز چنین مشکلی توصیه می­شود از متخصصان و تکنسین­های با تجربه و با سابقه کمک بگیرید. چنین افرادی را به راحتی می­توان در نمایندگی لباسشویی اسمگ در قم بیابید و بدون هیچ نگرانی لباسشویی خود را برای تشخیص مشکل و تعمیر به آن ها بسپارید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی اسمگ در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.