مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی اسمگ در قم

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی اسمگ در قم | تعمیر،نصب و سرویس

برند اسمگ ( SMEG ) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر ظرفشویی اسمگ در قم  (SMEG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های اسمگ در قم باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی اسمگ برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی اسمگ در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر ظرفشویی اسمگ در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی اسمگ در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

۱۲ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ظرفشویی اسمگ در قم:

  1. روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش
  2. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  4. تمیز نشستن ظرف ها
  5. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی
  6. بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی
  7. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  8. باز نشدن درب ماشین ظرفشویی
  9. آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی
  10. عدم ورود آب به ظرفشویی
  11. گرم نشدن آب به مقدار لازم
  12. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیر ظرفشویی اسمگ در قم

نمایندگی ظرفشویی اسمگ در قم

آیا شما هم ظرفشویی اسمگ دارید و حین کار با دستگاه با خطاهایی روبرو شده اید؟ آیا معنی خطاهای این برند را می‌دانید و اطلاعاتی درباره نحوه رفع هر مشکل دارید؟ اگر معنی خطاها را نمی‌دانید نگران نباشید زیرا در این مطلب به بررسی ارورهای ظرفشویی اسمگ خواهیم پرداخت. در صورت عدم رفع مشکل، می‌تونید با نمایندگی ظرفشویی اسمگ در قم تماس بگیرید و توسط کارشناسان زبده راهنمایی شوید.

بررسی خطاهای ماشین ظرفشویی اسمگ در نمایندگی ظرفشویی اسمگ در قم

برای بررسی خطاهای ظرفشویی اسمگ و تعمیر ظرفشویی در قم  با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

خطای E01 در ماشین ظرفشویی اسمگ

علت رخ دادن این خطا، تشخیص نشتی آب به کف دستگاه و فعال شدن قطعه‌ای به نام میکروسوئیچ آنتی فلود است. جهت بررسی این خطا باید ابتدا ظرفشویی را از برق بکشید. سپس آن را 45 درجه به عقب برگردانید. این کار باعث تخلیه آب درون دستگاه خواهد شد. همچنین می‌توانید پوشش زیرین دستگاه را بردارید تا آب اضافی تخلیه شود. سوئیچ شناور را ریست کنید و مجددا دستگاه را روشن کنید. چنان چه دستگاه روشن شد اما مشکل رفع نشده بود، فورا با نمایندگی ظرفشویی اسمگ در قم تماس حاصل نمایید.

خطای E02 در ماشین ظرفشویی اسمگ

زمانی که با این خطا روبرو می‌شوید باید بررسی کنید که هیدروستات یا آب شمار دستگاه سالم باشد و سطح آب درون دستگاه را اشتباه تشخیص ندهد. در صورت خرابی این قطعه باید فورا با واحد تعمیر ظرفشویی اسمگ در قم تماس بگیرید و یا جهت دریافت خدمات بیشتر با نمایندگی ظرفشویی اسمگ در قم ارتباط برقرار نمایید.

خطای E03 در ماشین ظرفشویی اسمگ

این خطا زمانی بروز می‌کند که دستگاه قادر به گرمادهی به میزان کافی نباشد. در این حالت ممکن است المنت حرارتی سوخته باشد و یا سنسور تشخیص گرمای آب معیوب باشد که باید فورا با نمایندگی ظرفشویی اسمگ در قم تماس بگیرید و یا از خدمات واحد تعمیر ظرفشویی اسمگ در قم استفاده نمایید. المنت حرارتی و سنسور گرمای دستگاه باید بررسی شوند. در صورت خرابی این بخش‌ها باید قطعات معیوب تعویض شوند. اما چنان چه ایرادی مشاهده نشد باید به سراغ برد الکترونیکی و سیم کشی‌های بین برد رفته و این قسمت‌ها را به طور دقیق بررسی کنید.

خطای E04 در ماشین ظرفشویی اسمگ

علت بروز این خطا قطع شدن سنسور دمای دستگاه است. این ارور می‌تواند ناشی از خرابی سسنور و یا اتصالات آن باشد. برای رفع خطا باید سنسور و سیم کشی و همچنین اتصالات آن را مورد بررسی قرار دهید. در صئرت مشاهده خرابی باید سنسور را جایگزین کنید. این کار باید توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده انجام شود. همچنین جهت عیب یابی می‌توانید با واحد تعمیر ظرفشویی اسمگ در قم تماس بگیرید.

خطای E05 در ماشین ظرفشویی اسمگ

علت این خطا عدم تامین آب کافی مورد نیاز دستگاه است. ابتدا باید شیر برقی چک شود که آب را وارد دستگاه می‌کند. همچنین انسداد مجرای شلنگ آب و یا پیچ خوردگی آن و یا انسداد فیلتر ورودی می‌تواند منجر به بروز این خطا شود. شیر برقی باید توسط نمایندگی ظرفشویی اسمگ در قم بررسی شود. در صورت خرابی این شیر باید توسط واحد تعمیر ظرفشویی اسمگ در قم تعویض شود. همچنین بررسی کنید پیچ خوردگی و تا خوردگی در مسیر شلنگ‌ها اتفاق نیفتاده باشد. فیلتر ورودی را نیز باز کرده و تمیز کنید تا ذرات ریز باعث انسداد آن نشده باشند.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل طرفشویی اسمگ در نمایندگی ظرفشویی اسمگ در قم

در این مطلب به بررسی چند مورد از مهم‌ترین خطاهای ظرفشویی اسمگ پرداختیم و برای رفع هرکدام راه حل‌هایی ارائه دادیم تا بتانید خودتان در منزل ایرادات را رفع نمایید. در صورتی که مشکل رفع نشد با نمایندگی ظرفشویی اسمگ در قم تماس بگیرید تا شما را برای رفع مشکل راهنمایی کنند.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر ظرفشویی اسمگ در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی اسمگ در قم

تعمیر ظرفشویی اسمگ در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

2 thoughts on “تعمیر ظرفشویی اسمگ در قم | نمایندگی تعمیرات، نصب و سرویس

  1. آراگل says:

    سلام وقت بخیر متاسفانه چند وقتی هستش که دستگاه من ظرف ها رو خوب نمیشوره میشه راهنماییم کنید لطفا

    • soheil says:

      با عرض سلام؛ پیشنهاد مرکز این هست که قبل از هر اقدامی شما از تمیزی کامل دستگاه خود مطمئن شوید و بعد از آن بازوهای اسپری رو بررسی کنید ممکن است آنها ایرادی پیدا کرده باشند ، برای بررسی دقیق تر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *