مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی آریستون در قم

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آریستون در قم | تعمیر،نصب و سرویس

برند آریستون ( ARISTON ) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر ظرفشویی آریستون در قم  (ARISTON)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های آریستون در قم باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی آریستون برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آریستون در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر ظرفشویی آریستون در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی آریستون در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

۱۲ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ظرفشویی آریستون در قم:

  1. روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش
  2. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  4. تمیز نشستن ظرف ها
  5. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی
  6. بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی
  7. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  8. باز نشدن درب ماشین ظرفشویی
  9. آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی
  10. عدم ورود آب به ظرفشویی
  11. گرم نشدن آب به مقدار لازم
  12. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیر ظرفشویی آریستون در قم

نمایندگی ظرفشویی آریستون در قم

اگر شما هم در منزل ظرفشویی آریستون دارید حتما تا به حال برایتان پیش آمده که در حین کار کردن با دستگاه، خطاهایی را بر روی نمایشگر مشاهده کنید که شما را سردرگم و کلافه کرده‌اند. در این مطلب قصد داریم مهم‌ترین خطاهای ظرفشویی آریستون بر اساس نظر متخصصین نمایندگی ظرفشویی آریستون در قم را برای شما شرح دهیم و راه حل‌هایی برای رفع مشکل بیان کنیم.

بررسی کد خطاهای ماشین ظرفشویی در نمایندگی ظرفشویی آریستون در قم

برای بررسی بیشتر خطاهای ماشین ظرفشویی آریستون با ما در ادامه مطلب همراه باشید:

خطای F10 ماشین ظرفشویی آریستون

علت بروز این خطا، عدم آبگیری ماشین است. جهت رفع آن باید شلنگ‌ها را بررسی کنید که پیچ نخورده باشد. همچنین شیر آب و لوله‌ها و پمپ تخلیه نیز نیاز به بررسی توسط متخصص مجرب واحد تعمیر ظرفشویی آریستون در قم بررسی شود. در صورت نیاز به خدمات بیشتر با نمایندگی ظرفشویی آریستون در قم تماس بگیرید.

خطای F11 ماشین ظرفشویی آریستون

این خطا زمانی رخ می‌دهد که هیتر به سطح دمای مورد نظر نرسیده است. برای رفع آن باید هیتر و اجزای آن به طور کامل بررسی شود.

خطای A02 ماشین ظرفشویی آریستون

این مشکل به دلیل گرم نشدن آب به اندازه کافی ایجاد می‌شود. برای رفع مشکل لازم است المنت حرارتی و ترموستات بررسی شود. این کار تخصصی است و باید توسط پرسنل مجرب نمایندگی ظرفشویی آریستون در قم انجام شود. همچنین ممکن اسن سنسور فشار، رله هیتر در برد و یا ترموستات ایمنی معیوب باشند که باید توسط تکنسین مجرب واحد تعمیر ظرفشویی آریستون در قم بررسی و تعویض شود.

خطای A03 ماشین ظرفشویی آریستون

این ارور مربوط به ترمیستور است. زمانی که این خطا بروز می‌کند ممکن است ترمیستور معیوب شده باشد و یا کاملا قطع شده باشد که نیاز به تعویض قطعه خواهد بود.

خطای A04 ماشین ظرفشویی آریستون

در حینی که ظرفشویی کار می‌کند باید پس از 70 دقیقه دما به میزان مشخصی برسد. در صورتی که این اتفاق به موقع نیفتد و دما به میزان مورد نظر نرسد این خطا نمایش داده می‌شود. برای رفع مشکل المنت حرارتی باید توسط تکنسین مجرب نمایندگی ظرفشویی آریستون در قم بررسی شود. در صورتی که المنت سالم بود، ترموستات و سنسور فشار باید توسط واحد تعمیر ظرفشویی آریستون در قم بررسی و عیب یابی شود.

خطای A05 ماشین ظرفشویی آریستون

سطح آب درون ماشین دارای یک سنسور است. زمانی که آبکشی ظروف شروع می‌شود 3 دقیقه و 20 ثانیه بعد باید سنسور ریست شود. در صورت عدم ریست شدن، پیغام خطا نمایش داده می‌شود. برای رفع این مشکل باید سنسور و میکروسوئیچ توسط واحد تعمیر ظرفشویی آریستون در قم بررسی شود. در صورتی که این قطعات سالم باشند، ممکن است ایراد از فیلترهاو پمپ تخلیه باشد که نیاز به بررسی دارد و عیب‌یابی تخصصی توسط نمایندگی ظرفشویی آریستون در قم دارد.

 

خطای A06 ماشین ظرفشویی آریستون

 

زمانی که آب ورودی با سرعت معین وارد دستگاه نشود و آبگیری در زمان مشخصی انجام نشود این خطا مشاهده می‌شود. برای رفع مشکل شلنگ‌های ورودی و شیربرقی باید بررسی شوند. ممکن است مسیرهای ورودی مسدود شده باشند که نیاز به بررسی توسط تکنسین مجرب واحد تعمیرات دارد.

نتیجه‌گیری و رفع اشکالات ظرفشویی در نمایندگی ظرفشویی آریستون در قم

در این مطلب به بررسی ایرادات ماشین ظرفشویی آریستون و ارائه راهکارهایی جهت عیب یابی و رفع مشکل پرداختیم. ایرادات ماشین ظرفشویی ممکن است جزئی باشند و خد شما بتوانید آن را حل کنید. اما در صورتی که مشکل پیچیده و جدی بود حتما با نمایندگی ظرفشویی آریستون در قم تماس بگیرید و مشکل را با کارشناسان مجرب در میان بگذارید تا تکنسین‌های مجرب جهت بررسی و رفع ایراد به محل شما اعزام شوند.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر ظرفشویی آریستون در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی آریستون در قم

تعمیر ظرفشویی آریستون در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

2 thoughts on “تعمیر ظرفشویی آریستون در قم | نمایندگی تعمیرات، نصب و سرویس

  1. آزاد says:

    سلام وقتتون بخیر
    پس از اتمام کار لباسشویی؛ دستگاه آب کثیف رو تخلیه نمیکنه
    ایراد از کجاست؟ میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

    • soheil says:

      با عرض سلام واحترام؛ معمولا دلیل مهمی که برای این مشکل وجود داره به خرابی پمپ تخلیه یا مسدود بودن اون برمیگرده ، برای بررسی دقیق تر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *