تعمیرات پکیج دیواری در قم سرویس

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر پکیج دیواری در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر پکیج در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر پکیج در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

15 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر پکیج دیواری و آبگرمگن :

  1.  نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها
  2.  نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی
  3.  آبریزی و نشتی از زیر پکیج
  4.  سر و صدای اضافی از پکیج
  5.  سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر
  6.  گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها
  7.  روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش
  8.  تشکیل نشدن شعله
  9. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  10.  لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  11.  نصب پکیج دیواری
  12.  خاموش نشدن پکیج دیواری و کار کردن مداوم
  13.  پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  14.  عدم کارکرد فن
  15.  پایین آمدن فشار آب دستگاه

نمایندگی تعمیرات پکیج قم سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج دیواری برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.ارائه مشاوره رایگان برای خرید پکیج دیواری در مرکز قم سرویس به منظور بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه برق مصرفی و انتخاب دستگاه با راندمان و طول عمر مفید بالا، یکی دیگر از خدمات این مجموعه به مشتریان عزیز می باشد.ما بر این باور هستیم که همیشه حق با مشتری است لذا مشتری مداری، رضایت مشتری، بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات از اولویت های گروه قم سرویس می باشد.

تعمیر پکیج در قم

در آپارتمان‌های جدید اغلب از پکیج به عنوان سیستم گرمایشی استفاده می‌شود. این دستگاه در بیشتر مواقع دوام خوبی داشته و هزینۀ نگهداری از آن زیاد بالا نیست. اما بسیار پیش می‌آید که پکیج شما دچار ایرادی شده و کار خود را درست انجام نمی‌دهد. در چنین شرایطی نیاز به رسیدگی فوری دارید، زیرا سیستم گرمایش در خانه شما از کار می‌افتد. بنابراین بهتر است همان ابتدا از افراد متخصص و باتجربه کمک بگیرید. جهت تعمیر پکیج در قم تنها یک تماس کافی است تا نیروهای ما با شما هماهنگ کرده و به مشکل‌تان رسیدگی نمایند.

برخی از ایرادهای متداول در پکیج‌ها را در ادامه برای شما آورده‌ایم. دانستن این مطالب به شما کمک می‌کند خودتان دستگاه را عیب یابی و حتی در صورت داشتن مهارت تعمیر کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر کولر گازی در قم 

تعمیر پکیج در قم

با وجود باز شدن شیر آب کمی طول می‌کشد تا دستگاه شما آب را گرم کند

بسیار مهم است که بدانید کمی تأخیر در گرم شدن آب در واقع برای پکیج‌ها یک مشکل به حساب نمی‌آید. این دستگاه‌ها آن‌قدر سریع نیستند که به محض باز شدن آب بتوانند جریان آب گرم را در اختیار شما قرار دهند، البته به جز پکیج‌هایی که دارای پمپ گردش آب و یا مخزن هستند. در بیشتر مواقع میان پکیج و شیر آب در خانۀ شما فاصله‌ای وجود دارد. با باز کردن شیر آب، باید در ابتدا آب سرد مانده داخل لوله‌ها خالی شده و بعد منتظر ماند تا آب گرم به لوله‌ها برسد. پس این مشکلی نیست که نیاز به تعمیر و رسیدگی خاصی داشته باشد. اگر این مسئله برای شما اهمیت زیادی دارد باید از پکیج‌های دارای پمپ گردش آب استفاده نمایید. اما اگر بازهم حس می‌کنید در این رابطه مشکلی داشته و نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مراکز تعمیر پکیج در قم تماس بگیرید.

گرم نشدن آب در پکیج و حل مشکل توسط مراکز تعمیر پکیج در قم

از متداول‌ترین مشکلاتی که اغلب کسانی که از پکیج‌ها استفاده می‌کنند با آن روبه‌رو هستند گرم نشدن آب توسط دستگاه است. برای تعمیر پکیج در قم و حل این مشکل با مراکز مرتبط در تماس باشید. اگر خودتان می‌خواهید تعمیرات را انجام دهید در ابتدا به سراغ منبع پکیج بروید. سپس تمام شیرهایی که به پکیج وصل هستند را چک کنید تا بسته نشده باشند. اگر مشکل ادامه داشت زمانی که دستگاه در حال کار کردن است آن را زیر نظر داشته و ببینید گاز داخل آن چطور می‌سوزد. اگر جرقه‌ای ایجاد نمی‌شد حتماً مشعل دستگاه ایراد دارد. همچنین باید شیر دستگاه به قدری باز باشد تا  آب در آن به اندازۀ کافی جریان یابد.

بعضی اوقات سرد بودن هوا باعث می‌شود لوله‌های پکیج یخ بزنند. اگر پکیج شما در محیط باز قرار دارد باید تمامی لوله‌های آن عایق بندی شده باشند. در برخی موارد نیز گرم نشدن آب به علت وجود مشکل در دستگاه شما نیست. تنها زیاده‌روی در مصرف آب و مصرف بیش از اندازۀ آب گرم باعث شده است دستگاه نتواند به مقدار کافی آب گرم فراهم نماید. اگر در نهایت نتوانستید مشکل را حل کنید تعمیر پکیج در قم را به مراکز مربوطه بسپارید.

داغ شدن بیش از حد آب و رسیدگی در مراکز تعمیر پکیج در قم

اگر پکیج آب را بیش از حد داغ می‌کند شاید دمای دستگاه خود را زیادتر از حد لازم تنظیم کرده‌اید. علت دیگر گرم شدن زیاد از حد آب، وجود یک گرفتگی و انسداد در لوله‌ها یا فیلترهای آب است. در نتیجۀ این انسداد آب نمی‌تواند به مقدار کافی در لوله‌ها در جریان باشد و در نتیجه همان مقدار کم آب داخل آن‌ها خیلی داغ خواهد شد. تمام شیرهای آب منزل را چک کنید تا گرفتگی و انسدادی نداشته باشند. سپس اگر مشکل شما حل نشد به سراغ سنسور حرارتی دستگاه بروید. خراب شدن این سنسور یا هر ایراد دیگری در آن می‌تواند مشکل ساز شده باشد. در صورت نیاز سنسور را عوض کنید. اگر خودتان تخصص ندارید برای تعمیر پکیج در قم از مراکز معتبر کمک بگیرید.

خاموش شدن ناگهانی پکیج

اگر عمر زیادی از کار پکیج شما می‌گذرد خاموش شدن ناگهانی آن به احتمال زیاد برای جریان آب است. برای درست کار کردن پکیج باید سطح آب در آن به مقدار استانداردی برسد تا بتواند کار خود را شروع کند. اگر سطح آب به این اندازه نرسید دستگاه خود به خود خاموش خواهد شد. در چنین شرایطی بهتر است حتماً با فردی که تخصص و مهارت کافی دارد مشورت داشته باشید تا در صورت نیاز دستگاه را تعمیر کرده و یا حتی تعویض نمایید. برای تعمیر پکیج در قم با تیم حرفه‌ای ما در تماس باشید.

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج دیواری در قم

هیچ جرقه‌ای در پکیج دیده نمی‌شود

در چنین شرایطی ابتدا مطمئن شوید که جریان آب، برق و گاز در دستگاه متصل است. همچنین فشار گاز را بررسی نمایید. سیم‌کشی‌های دستگاه را کاملاً چک کنید تا هیچ‌کدام شل نشده باشند. بعد از آن باید شیر کنترل گاز را بررسی کرده و از باز بودن آن اطمینان یابید. سپس بررسی کنید که تهویۀ پکیج به درستی نصب شده باشد. اگر مشکل شما حل نشد برای تعمیر پکیج در قم از مراکز معتبر کمک بگیرید.

سرو صدای زیاد در پکیج و اقدام برای تعمیر پکیج در قم

اگر متوجه شدید دستگاه شما صدای زیادی ایجاد می‌کند ابتدا به سراغ سیستم تهویه پکیج رفته و آن را کاملاً تمیز کنید. شعلۀ دستگاه را نیز چک کنید، شاید گاز در آن خوب نمی‌سوزد. شعله پکیج باید آبی روشن باشد. هرگونه نشتی در دستگاه می‌تواند باعث شود گاز خوب نسوخته و در نتیجه سر و صدا ایجاد شود. برای رسیدگی به هر گونه مشکل یا تعمیر پکیج در قم با ما در تماس باشید.

چرا آب مرتباً گرم و سرد می‌شود ؟

برای حل این مشکل و یا تعمیر پکیج در قم بهتر است از کسانی که مهارت کافی دارند کمک بگیرید. اما اگر خودتان می‌خواهید به آن رسیدگی کنید باید در ابتدا به سراغ لوله‌های گاز بروید. لوله‌های گاز دستگاه باید دارای ابعاد مناسبی باشند. سپس به سراغ لوله‌های هواکش بروید. مطمئن شوید این لوله‌ها از طول مناسبی برخوردار هستند. اگر بازهم مشکل ادامه داشت تمامی فلومترها را چک کنید. خراب شدن حتی یکی از آن‌ها می‌تواند باعث گرم و سرد شدن مرتب آب شده باشد. در انتها نیز فیلتر آب سرد را بررسی کنید. این فیلتر باید بدون هیچ‌گونه رسوب و جرمی بوده و کاملاً تمیز شده باشد.

در نهایت به شما توصیه می‌کنیم هرگونه تعمیر پکیج در قم تحت نظر افراد متخصص و با تجربه صورت گیرد.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.