تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در کورنیدو

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم

روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ و یا صفحه نمایش

مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

تخلیه نکردن آب پس از شستشو

معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی سامسونگ

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ

آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

باز نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ

آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

عدم ورود آب به لباسشویی سامسونگ

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

۱۰ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ جهت تعمیر و سرویس

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ قم سرویس | تعمیر و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قم 

لباسشویی سامسونگ که ساخت کشور کره جنوبی است، توانسته در سال‏های اخیر جزو پرفروش ترین لوازم خانگی در کشور شود. لباسشویی‏های سامسونگ از نظر سطح کیفیتی درجه ب را به خود اختصاص داده اند و قیمت آن‏ها نسبت به دیگر انواع ماشین لباسشویی مناسب تر است. اما اگر از لباسشویی‏ های ال جی استفاده می‏کنید، باید برخی از اوقات آن را به نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قم ببرید تا متخصصان مشکلات آن را برطرف سازند. در ادامه با ما همراه باشید تا با نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم و معایب این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

علت خطاگرفتن کامپیوتر لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی‏های جدید که توسط کمپانی سامسونگ در بازار عرضه می‏شوند، دارای سیستم هوشمند و تمام اتوماتیک هستند. در لباسشویی‏های تمام اتوماتیک، یک کامپیوتر وجود دارد که به اجزای دستگاه فرمان‏های لازم را ارسال می‏کند. در برخی از مواقع ممکن است به دلیل قطع برق ناگهانی، کامپیوتر لباسشویی سامسونگ خطا بگیرد و در عملکرد آن اختلال ایجاد شود. در چنین شرایطی می‏بایست ماشین لباسشویی خود را به نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قم ببرید تا متخصصان به وسیله دستگاه ‏های دیاگ پیشرفته، خطای ماشین لباسشویی شما را از بین ببرند.

نحوه قطع کردن صدای ماشین لباسشویی سامسونگ

یکی از مهم ترین عواملی که سبب آزار و اذیت کاربران ماشین لباسشویی سامسونگ می‏گردد، سر و صدای زیاد آن است. ماشین ‏های لباسشویی سامسونگ، اکثرا دارای سیستم گیربکسی هستند و به همین دلیل صدای آن‏ها نسبت به دیگر لباسشویی‏ها بیشتر است. اما متخصصان در زمان تعمیرلباسشویی سامسونگ در قم، با تعویض برخی از قطعات همچون بلبرینگ و چرخ دنده‏های کهنه صدای ماشین لباسشویی را به بهترین شکل ممکن از بین می‏برند. به همین دلیل، پیشنهاد می‏شود اگر از صدای زیاد ماشین لباسشویی خود به ستوه آمده اید، آن را سریعا به نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قم ببرید تا متخصصان در کمترین زمان آن را همانند روز اول تحویل شما دهند.

رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی سامسونگ در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قم

در برخی از مواقع، ممکن است لباسشویی سامسونگ شما در هنگام کار کردن، به طور ناگهانی خاموش شود؛ علت‏های زیادی برای خاموش شدن ناگهانی ماشین های لباسشویی وجود دارد. یکی از متعدد ترین علت ‏های خاموش شدن ناگهانی لباسشویی، سوختن فیوز به دلیل بار زیاد دستگاه است. اگر شما بیش از حد مجاز درون دیگ لباسشویی را پر کنید، فشار زیادی به موتور و اجزا وارد می‏شود و کامپیوتر برای جلوگیری از آسیب دیدن اجزا، سریعا فیوز را از بین می‏برد تا ماشین لباسشویی خاموش شود. در چنین مواقعی، باید سریعا برق دستگاه را قطع کنید و برای تعمیر لباسشویی در قم خود به نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قم مراجعه نمایید.

علت از کار افتادن خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ

خشک کن مهم ترین بخش در شستشو البسه محسوب می‏گردد و از اهمیت بسزایی برخوردار است. در برخی از مواقع، ممکن است خشک کن ماشین لباسشویی شما به طور ناگهانی از کار بیوفتد؛ در چنین شرایطی بجای هدر نمودن وقت و باز کردن درب پشتی ماشین لباسشویی، سریعا برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم، به نمایندگی معتبر مراجعه کنید تا متخصصان مشکل را به بهترین شکل برطرف سازند و ماشین لباسشویی شما را همانند روز اول تحویل دهند.

چرا درب لباسشویی سامسونگ قفل می شود و نحوه رفع آن در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قم

یکی دیگر از مسائلی که سبب ناراحتی کاربران در هنگام کار با ماشین لباسشویی سامسونگ می‏گردد، قفل شدن درب آن می‏باشد. قفل شدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ علت‏های مختلفی از جمله خطا گرفتن کامپیوتر دارد. برای آن که لباسشویی خود را از بین نبرید، در هنگام قفل بودن درب آن هیچ اقدامی برای باز کردن انجام ندهید و آن را به نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قم منتقل نمایید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.